{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

barf + olie {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med BARF til GD hvalpe? (gode + dårlige) overvejer at starte på det da han ikke rigtig vil spise sin tørkost og mener personligt at barf må være sundere smiley + hvordan er det prismæssigt når den er fuldvoksen i forhold til tørkost?

Han vil ikke rigtig spise sin tørfoder og har en anelse skæl efter jeg har skiftet foder - ved godt det kan tage uger før det skæl klarer op - men overvejer at give ham noget olie i maden.. har fået forskellige tips om bl.a. levertran, lakseolie, de der fisketabletter, og tun i olie?????? hvad er bedst til en hvalp og er der noget man bare slet ikke skal bruge?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barf + olie
  • #1   16. apr 2008 Olie kan du sagtens bruge - det skader ikke. Jeg bruger personligt Velcote fra Skyescot ((link fjernet) og er meget glad for det.

    Har også hørt meget godt om lakseolie.

    Jeg ville personligt aldrig turde fodre en hvalp med BARF og slet ikke en hvalp af en så stor race, men jeg ved, at der er folk, der gør det og er glade for det. Jeg synes det må være svært at give hunden lige det, den skal bruge, og det er altså ekstra vigtigt, når man vokser og skal vokse meget.


  • #2   16. apr 2008 debbie: okay, har tænkt mig at tage ud til det der barf center i glostrup og få dem til at sammensætte en foderplan specielt til ham hvis jeg vælger at gå over på det, men ved bare ikke om det er godt til en hvalp der vokser så meget, men det kan de jo også fortælle...

    Har købt nogle fiskeoliekapser i dag og gir ham til en start og det tog han helt fint her i aftensmaden så når de er brugt køber jeg nok noget lakseolie, synes kapslerne er mere praktiske og har hørt det lakseolie lugter meget???


  • #3   16. apr 2008 Prøv lige at forhør dig hos GD folkene.. smiley

  • #4   16. apr 2008 et ville jeg ikke turde.
    Ihvertfald ikke hvis jeg ikke kendte nogen som havde meget erfaring med at barfe GD hvalpe.
    Det er slet ikke en race der må fejlfodres og slet slet ikke i den alder.


  • #5   16. apr 2008 et = det

  • #6   16. apr 2008 nej også det min bekymring går på, efterlyser også lidt folk der har erfaring med det på gd hvalpe

  • #7   16. apr 2008 Fint nok :o)

Kommentér på:
barf + olie

Annonce