{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikansk staffordshire? (:
  • #1   17. apr 2008 kender mange venner der har ..og de er de mest dejlige basser i hele hunde verden...men de personer der har dem ...kender også til at være "lederen" i deres forhold til deres amstaff...
    jeg selv blev tilbudt en da min venindes fik 11 hvalpe ...men nej ved selv at jeg ikke ville kunne magte opgaven ..herhjemme "styre min lille hund en hel del..og er møgforkælet ..det ville ikke gå med en amstaff...
    ikke hos mig.

• #2   17. apr 2008 Sæt dig ind i racen - læs alt hvad du kan om opdragelse, psyke, osv omkring racen - køb med stamtavle - husk dette da dette er vigtigt..

Mine erfaring kan ikke komme dig til gode da du skal have dine egne erfaring før det er bedst smiley

• #3   17. apr 2008 undrer lige lige

hvorfor står der i måske får en staffordshire bull terrier i din profil, men nu spørger du til amstaff?

• #4   17. apr 2008 Hit med en cola .. Jeg har popcornene :o)

Tante B: Ingen ! Og det er jo så nok derfor han spørger som han gør :o)

Jannik: Jeg ville nok vente nogle år endnu og bruge disse år på at skaffe mig en masse viden og erfaring i hvad disse hunde indeholder inden jeg ville "anskaffe" mig sådan en race.
    Hvad er det der intesserer dig ved lige præcis denne dejlige race?

• #5   17. apr 2008 Jannik -hvad ved du om racen (hvor meget har du læst, har du evt besøgt kenneler eller på anden vis stiftet bekendtskab med racen)

Og hvorfor netop denne race. Intet mod racen, men hvad er du faldet for ved racen.

Hvad kan du tilbyde den hund du evt får?

Og til sidst -16 år, så er du vel klar over at en forsikring ikke kan fåes i dit navn?

• #6   17. apr 2008 Jannik , du bor vel stadig hjemme ik ?? Jeg vil ikke anbefale amstaff eller nogen anden race når man er så ung ..

• #7   17. apr 2008 Får vi mon en kommentar fra trådstarter (eller er det hans sengetid;o))

• #8   18. apr 2008 Så er der delt popcorn ud over hele feltet ... Nu venter vi jo så bare på trådopretter ...

• #9   18. apr 2008 Føøøøøøøøøøøøøøøøj hvor er i onde ..... GG

Hvorfor er man ikke i skole nu ?! De har verdens bedste Cafe latte og trænger seriøøøøøøst til en .... smiley

• #10   18. apr 2008 Tante ... .Naaah da ikke jer alle sammen .... GG ....

• #11   18. apr 2008 Jannik >> som ejer af disse hundetyper, synes jeg du skal vente..... de kræver en konsekvent opdragelse og ikke hård... grænsen, synes for nogle, at være meget tæt på... det er svært , at finde en træningsplads, da mange træningssteder ikke vil have disse hunde på pladsen... og i din alder, skal man kunne gå til træning med en hund. Jeg synes personligt, at du er for ung.... det kræver meget , at være hundeejer... og du har hele teenage perioden du skal igennem... jeg synes du skal have det sjovt og hygge dig i stedet... når du er blevet ældre, så tænk på om du så vil have hund... smiler

Det er ikke skrevet for, at ville være ond ved dig.... men vi har selv en 17 årig, der gerne ville have en ast, fordi den er sej... så forklarede jeg ham, hvad det egentlig krævede , at være hundeejer... og da han kan li , at gå i byen og sove ude... ja så fandt han ud af.. at det ihvertfald ikke er nu han skal have hund og da slet ikke af denne type.....

Hvis du virkelig drømmer om sådan en ast, så læs alt hvad du kan om den.... tag kontakt til forskellige kenneler..... lær hundetypen at kende...tag på udstillinger ..... og køb en ast med tavle senere hen.... smiler

Håber du tager rådet seriøst, da der desværre er alt for mange unge mennesker der alligevel ikke ved hvad de går ind til og som på trods af gode råd, er ligeglade og anskaffer sig een alligevel... smiler

hilsen en glad hundeejer... smiler

Kommentér på:
Amerikansk staffordshire? (:

Annonce