{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til HA hunde/hvalpe ejere... {{forumTopicSubject}}

Hejsan

Håber nogen af jer han hunde/hvalpe ejere har lyst til at dele jeres erfaring med mig, så jeg kan blive lidt klogere på min lille han hvaps.

Hvornår begyndte jeres hanhund (hvis overhovedet) at "pisse" deres territorium af - vel at mærke INDEN FOR husets 4 vægge?!?

Vores hvaps er nu godt 10 uger og er lige pludseligt begyndt at tisse (nogen gange blot smådryp) inden for. Han er ellers blevet grundigt tissetrænet og har pudsigt nok som oftest kunnet holde sig hele natten fra dag 1 af. Han har også gjort det flere gange i sin egen kurv og en enkelt gang dryppet på min kæreste. Jeg var godt klar over, at problemet kunne dukke op, men bare ikke så tidligt i en alder, opmend han er en mand med et stooort M. :o)

Derfor, hvad er jeres erfaringer med det og hvordan griber man problemet bedst an???

Tak for evt. input/råd!!! :o)

Kati

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til HA hunde/hvalpe ejere...
  • #1   9. okt 2005 Zubin er ikke begyndt , han er 5 md.
    men en vi kender har samme problem med hendes han hund , den er 8 år og næsten lige begyndet , ( han er kastereret ) de havde haft en ude , som foreslog at han skulle have en godbid hver gang han tissede ude , og det havde hjulpet :o)

• #2   9. okt 2005 Umberto gør det altså heller ikke og han er 10 måneder

• #4   9. okt 2005 Beklager, at der er 2 indlæg kørende med samme tekst, men der var gået et bogstav tabt, så jeg oprettede indlægget igen.

Svar: Det er ikke fordi jeg forventer, at han skal være renlig med 10 uger... overhovedet ikke.

Men vi har trænet det grundigt og var så vidt, at jeg blot kunne kalde på ham efter sovning, spisning, leg etc. og så gik vi sammen udenfor og han fik tisset.

Han tisser stadig ude, men problemet med drypperi her og der og alle vegne er først kommet for et par dage siden, hvorfor jeg også tror, at der ligger noget bag. Han er ikke forvirret eller får vild skæld ud, men naturligvis er han jo stadig ved at finde fodfæste i sit nye hjem.

Kommentér på:
Spørgsmål til HA hunde/hvalpe ejere...

Annonce