1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Pinde i agility Pinde i agility

hej jeg er helt ny inden for agility, hvad stævner angår, jeg vil høre hvordan man får pinde, jeg har en rød startbog, og har tilmeldt mig stævnet i odder på lørdag den 26 April og ribe den 10 - 12 maj, er der mulighed for at få pinde til disse stævner hvis man har rød startbog og medlem af DKK Viby. eller kan vi kun få pinde i DKK arrangementer?

Hvis jeg nu køber mig en blå bog kan jeg det uden at være medlem af DCH? håber i forstår hvad jeg skriver. men synes det er noget indviklet.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pinde i agility
  • #1   21. apr 2008 Hvis det er et stævne der kræver rød startbog (DKK), så kan du få en pind/opryknings point hvis I løber fejlfrit i klasse 1 :o)

Så vidt jeg ved kan man ikke være medlem af DcH uden at træne i en DcH kreds/klub/lokalafdeling, hvad de nu end kalder det... Men jeg er ikke 100 % sikker...

Held og lykke med det :o)

• #2   21. apr 2008 Eftersom stævnet i Ribe d. 10-12 maj er på DKK's agility kalender, så er det også et DKK stævne og I kan derfor godt få pinde dér...
    Jeg ved ikke med det i Odder, da jeg ikke ved hvem der arangere det og det står ikke på DKK's agility kalender - ikke mere i hvert fald... ;o)

• #3   21. apr 2008 okay har du en hjemmeside på dkk s kalender, bare så jeg kan holde øje hvis det er det som kræves, for at få pind skal man så også løbe inden for banetiden???

Mange hilsner Annette

• #4   21. apr 2008 Hvis du gar ind under aktiviteter på www.hundeweb.dk så finder du DKK's agility kalender...

Ja, du skal være inden for bane tiden også, er du over banetiden tælles det jo som fejl og man skal være helt fejlfri for at få en pind.

• #5   21. apr 2008 Hej Annette...... du kan samle pinde til alle DKK´s stævner i dine klasse.løb der er jo både en spring og en agilityklasse og i de åbne løb kan du til udvalgte stævner samle DM point....du starter i kl.1 når du har løbet 3 fejlfrie løb rykker du i kl.2 dog må det kun 2 gange være ved den samme dommer.... i kl. 2 skal du være mellem de 3 bedste for at få en pind og dem skal du så selvfølgelig også havde 3 af for at rykke i kl.3.... vinder man så kl.3 tre gange er hunden agility eller spring champion...... Mht. medlemsskab af DcH kan du godt være medlem uden at træne, vi har ihvertfald nogen som er medlem bare for at de kan få den blå startbog....Dch´s stævner fungere stort set på samme måde dog er der lidt forskel på hvordan man samler DM point.

• #6   21. apr 2008 Stævnet i Odder er forøvrigt et DcH stævne hvor det er tiladt for dem med rødbog at deltage, det er ikke til alle DcH stævner man tilader det, det er op til dem der holder stævnet..... du kan ikke samle pinde og DM point til sådan et stævne uden den blåbog, men kan vinde pokaler/præmier på lige fod med de andre deltagere.

• #7   22. apr 2008 tusinde tak et er dejligt at få det klarlagt.

Kommentér på:
Pinde i agility

Annonce