{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

hundeudstilling {{forumTopicSubject}}

hej alle hg'er..

så skal lille muffin til udstillig den 28 juni, men da jeg intet kender til at udstille hunde søger jeg derfor lidt information om det, er der nogle af jer der kan fortælle mig lidt og sådan smiley muffin er fra 10 februar så det er baby klassen tror jeg det hedder smiley

hilsen charlotte!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeudstilling
  • #2   22. apr 2008 Hvis det er en DKK udstilling , skal hvalpen være min 6 mdr. er det speciel klubberne , er der baby klasse fra 3-6 mdr. :o)

Hunden skal gå , pænt i snor, kunne stå på et bord , være tryk ved at dommeren , mærker den over hele kroppen , samt ser tænder :o) så det er bare øve øve , hver gang i får gæster, så den bliver vandt til at blive rørt over alt :o)

• #3   22. apr 2008 skal ikke til træning træner bare der hjemme hun skal bare lige udstillet et par gange bare for sjov.

• #4   22. apr 2008 Ok men det kan godt være meget overvældende for hunden, hvis du ikke har trænet den til ringtræning! Det er ikke kun at kunne gå pænt, stå på bord og vise tænder... det er ligeså meget støg og rogtog mange andre hunde. jeg vil klart anbefale ringtræning selvom man kun vil udstille en enkelt gang. Det giver helt sikkert den bedste oplevelse for hunden. Det koster kun 30 kr pr gang i DKK og jeg ved der er noget ved Mosede fort, der er tæt på jer!

• #5   22. apr 2008 Så på dansk smiley Det er ligeså meget støj og rigtig mange andre hunde (der gøer og larmer)

• #6   22. apr 2008 god idé med ringtræning

du skal lære at stille hende korrekt, hun skal kunne tåle at blive rørt og følt ved, og havde vist tænder

så det er ikke bare at vade rundt i en ring med hende

Der er ved mosede fort om torsdagen mener jeg

• #7   22. apr 2008 Det er en rigtig god idé med ringtræning. Gik til det med Enzo da han var hvalp både for hans og min skyld - jeg skulle lige lære hvad det gik ud på. Nu går jeg til det med Riiini så han kan vænne sig lidt til fremmede hunde og den støj der er. Jeg kan sikkert også stadig lære noget.

Har tænkt mig at køre til mosede fort på torsdag. Har ikke været der før, men det passer bedst ind i familiens skema lige p.t.

Kommentér på:
hundeudstilling

Annonce