{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Manden er bindegal {{forumTopicSubject}}

OK så jeg bor i et lejligheds kompleks her i Houston USA. Meget dejligt sted der er ekstremt hundevenligt. MEN der er så lige en mand som jeg og en masse af mine naboer har mistanke til. Han ligger tavle nåle i græsset og i stenende for hundende til at træde på. Ikke nok med det han smider hund høm høm på dem der bor i området med hund..... Han gør dog alt dette om natten så vi har ingen konkrete beviser på at det er ham..... BINDEGAL!!!!

Skulle lige af med det fortæl mig hvad i syntes..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manden er bindegal
  • #2   29. apr 2008 vi har taget billeder af vores døre og samlet så mange af nålene op som vi kan finde og vi har sagt det til managemenr.. Men der er ikke nogen der har set ham gøre det

• #3   29. apr 2008 Kan I ikke videofilme om natten - og så politianmelde fyren ???

• #4   29. apr 2008 det er det vi prøver at..Vi skiftes i nat til at være oppe og se om vi kan fange ham.. Mit tidligere indlæg ang min hunds helbred har nu måske en forklaring hvis han har trådt i en rusten nål...

• #5   29. apr 2008 Mon dog? Kan det få snuden til at skalde m.m. ?
    Jamen jeg er jo ikke doktor, så måske det kan være nogle bakterier eller lignende, der så drøner rundt i kroppen på ham? Men havde du ikke fået taget blodprøve?

• #6   29. apr 2008 jo der er blevet taget flere blodprøver men tror ikke at de har tjekket for den slag bakterier... Who knows jeg er heller ikke læge men nu ser vi i morgen når jeg tager ham tilbage til lægen..

• #7   29. apr 2008 Men én ting er da sikkert - han er da virkelig en idiot for viderekomne, ham der går og laver alt det balllade - og stakkels de hunde og katte, det går ud over. Der er vel også børn i kvarteret, som kan komme til skade med alle de små spidse bæster - og måske en tynd skosål også kan gennemtrænges - det går jo faktisk ud over alle ...

• #8   29. apr 2008 Et natcam sat monteret i vinduet. Bare oppe under den øverste karm eller hvad det hedder der så filmer ud foran huset. Mener sagdens man kan gøre så de filmer når der er aktivitet ligesom dem mange har i indkørsler så gårdlyset tænder når man går ind i indkørslen eller bilen kører ind

• #9   29. apr 2008 det er jo også sådan man fanger tyve om natten ved banker eller alle de andre steder man ser i fjernsynet eller hvor der har været slagsmål og man ser det

• #10   29. apr 2008 Han var da godt nok træls. Håber ik kan samle beviser og anmelde ham for chikane.

• #12   29. apr 2008 Benjamin - aj, hvor fedt at du bor der ovre, hvor længe har du gjort det ?

Og ham spasseren i har i området - han er da træls....

Kommentér på:
Manden er bindegal

Annonce