3.264 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Indhegning til King Charles spaniel. Indhegning til King Charles spaniel.

Hej !

I næste uge får vi vores nye hund, en dejlig cavalier king charles spaniel. smiley

I den forbindelse skal vi til at sætte hegn op, men jeg er i tvivl om hvor højt det skal være for at banditten ikke stikker af. smiley

Det skal sættes hele vejen rundt i haven op ad hækken, så jeg havde regnet med at sætte et op på 65cm men er det højt nok? Jeg tænker på, at selvom den måske kan hoppe over hegnet, så vil den nok ikke gøre det da hækket er en halv meter højere?

Hvad er jeres erfaringer??

Tak! smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indhegning til King Charles spaniel.
  • #1   30. apr 2008 Hvis det er i en hæk er det måske.
    Jeg selv valgt 120 til mine og de er jo heller ikke så store, der er lavere hegn noget af vejen da det stod der det er ca.1m men det er for lavt for der hoppede Pascal over uden problemer, så nu skal der mere op.

• #3   30. apr 2008 120 havde jeg godt nok ikke regnet med, men måske 90..

Springer de godt nok så højt?

• #4   30. apr 2008 Hvis det er hegn i hækken er 50 cm nok. det har jeg hele vejen rundt i min hæk og jeg har border collier som sagtens kan springe højere end en cavalier. Jeg vil også mene 65 cm er rigeligt til et hegn uden hæk. Det er værre med huller forneden hvor den kan klemme sig ud.

• #5   30. apr 2008 Vores røde Cavalier kan hoppe helt op til kanten af vores hegn.... det er 1,20 højt....... vi har ikke hæk , den er godt nok ikke sprunget over.
    Den sorte gider ikke hoppe.... :O)..... De er begge snart 2 år.

• #6   30. apr 2008 jeg har 90 cm hegn i hækken til min cavalier, han er nu ikke slem til at hoppe over, men han er meget kreativ når han skal finde huller igennem hækken, for så løfter man jo bare hegnet og maser sig igennem så hvis hækken er lidt tynd i bunden er det en god ide med mange plykker i....

• #7   30. apr 2008 jeg har sat et ganske almindeligt galvaniseret trådhegn på en højde af 65 cm op til vores cavalier.
    Det er rigtig fint! Især fordi det er op ad en hæk... så han hopper ikke over og så ind i hækken...
    men det er jo forskelligt... Bergkamp er ikke en hund der hopper eller prøver at komme ud...
    men andre cavalierer er små udbryder konger... finder huller de kan kravle igennem osv.
    Det er meget forskelligt... så det er ikke helt nemt at svare på...

Men 65 cm fungerer rigtig godt for os... jeg kan lukke ham ud i haven med god samvittighed og med tryghed. :0)

• #8   30. apr 2008 Er også helt enig med Nadja!! Det er mere det løse nede i bunden der er "farligt".. det skal sættes ordentligt fast.

Kommentér på:
Indhegning til King Charles spaniel.

Annonce