{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Grrr {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og kigget lidt emner igennem, bare af nysgerrighed, men der er noget som slår mig. Folk opretter mange gange seriøse emner, men der går ikke mere end 10 min så er de ØDELAGTE af uvedkommende snak og disrespekt for vedkommende som har oprettet det pågældende. Ville det ikke være en idé hvis folk lige tog sig sammen og holdte sig til enmerne som andre mennesker spørger til eller HOLDER KÆFT og finder et andet sted at lege?!

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grrr
  • #1   14. okt 2005 ved du hvad Michael?? .. Jeg synes det er rigtigt at mange emner er gået over i barnlighed.. men vi har en gang prøvet at være ultra seriøse, og der endte det med at folk slettede sig herinde fra .... men er enig.. man må hellere eng gerne have det sjovt, men så opret et emne som kun handler om det.... :o)

• #2   14. okt 2005 Hvilken useriøse emner tænker du på lige nu?

• #3   14. okt 2005 Hmm måske man kunne lave en chatrum på siden, hvor folk kan lege og være seriøse i stedet for, måske det var en idé?

• #4   14. okt 2005 det er fuldstændig korrekt, derfor burde være det sidste indlæg som lå øverst istedet for sidste tråd.

så ville være HOT HOT HOT meget længere, og diskutere de vigtige tråde mere- tror jer

men der er jo ingen regler, så der jo plads til alle tråde, hvilket os er dejligt,
    men ærgeligt at dem der er HOT HOT HOT forsvinder

• #5   14. okt 2005 Besse> Fald ned kvundemenneske! Men du føler dig måske ramt af mit forslag?. Jeg har intet imod at folk "hygger sig" eller på anden måde laver sjov, men jeg ville blive pisse sur siger jeg dig, hvis nogle bevidst ødelagde "mine" tråde, kan jeg love dig. Det kan man ikke tillade sig. Folk opretter et eller andet fordi der er noget som de er usikre på eller ønsker at dele. Og nej, det kommer ikke sagen ved hvor længe man har været her, hverken du eller jeg ejer stedet!

• #6   14. okt 2005 men synes generelt at der er mange gode og seriøse tråde, men ja, hvis du kun har været her 3 uger er det måske derfor, du ikke har lagt mærke til dem eller??

• #7   14. okt 2005 Laila> den tråd har jeg ikke set, så det er ikke derfor, men jeg undskylder da meget hvis jeg har været uheldig og bare er ramlet ind i tråde som ikke har "set så gode ud" efter kort tid. Ikke meningen, men jeg synes at det er okey FOR ALLE at sige deres meninger.

Michael

• #8   14. okt 2005 lige præcis laila smiley

det burde være standard. har dog først lige fundet ud af funktionen *GG* men ikke at det gjorde den helt store forskel.

det kunne være så dejligt, med et par enkelte ændringer og tilføjelser herinde, men tror ikke resourserne er til det.

• #9   14. okt 2005 besse: *LOOOOL*
    ja hvad fanden skete der lige der?? det var en sjov måde, at vise der eksisteret en admin.

• #10   14. okt 2005 Hmm der er åbenbart enten noget som jeg har været uhedig med i min kiggen på indlæg, men det er jeg da kun glad for hvis det er tilfældet. Så er stedet måske ikke så "barnligt" som jeg lige fik indtryk af hvikjet jo så er fint.Men hvad er seriøse indlæg.....
    Jeg ved ikke hvad det er for andre, men for mig er det noget med at man viser respekt overfor folk som laver indlæg af forskellige karakter og holder sig til emnet hvis man har noget at sige/tilføje. Det er vel derfor at en tråd bliver oprettet?

Men nok om det, nu har jeg gjort opmærksom på at man måske kunne gøre det anderledes hvis der er et problem i den forbindelse og så var det dét fra min side.

• #11   14. okt 2005 selvfølgelig skal der være fis og balade herinde.
    men generelt synes jeg det tager overhånd.
    ment at de emner, hvor folk ellers ville ha kometeret hvis de lå øverst eller deromkring.

feks dette emnet røg hurtigt ned i bunken og væk var det.
    jeg havde gerne set, nogle forskellige meninger eller svar, da jeg var nysgerrig men ikke nok til at oprette en tråd om det.

(link fjernet)

hvis man kan lære noget, synes jeg det er seriøst.

• #12   14. okt 2005 Tro mig, Herinde elsker vi sjove indlæg, og da vi ikke har en chat, så bliver der oprettet mange Sjove Chat-tråde..
    Jeg synes faktisk som regel, at de seriøse tråde får lov til at forblive seriøse. Der kan godt komme lidt pjat ind i dem af og til, men dem, der har noget seriøst, de får da også givet deres besyv med.
    Og nogle seriøse tråde ender i en diskussion, men man skal jo også have lov til at komme med sine seriøse meninger *ss* At nogen så føler sig trådt over tæerne, når de finder ud af at der findes folk med andre meninger end dem selv, det kan vi jo ikke gøre noget ved...

• #13   14. okt 2005 men michael jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at det er et galleri med et forum og ikke omvendt.
    der findes nemlig ingen regler i dette forum, som der gør i de fleste andre.

hvilket både er godt men os dårligt

Kommentér på:
Grrr

Annonce