484 visninger
|
Oprettet:
Grrr {{forumTopicSubject}}
Jeg har siddet og kigget lidt emner igennem, bare af nysgerrighed, men der er noget som slår mig. Folk opretter mange gange seriøse emner, men der går ikke mere end 10 min så er de ØDELAGTE af uvedkommende snak og disrespekt for vedkommende som har oprettet det pågældende. Ville det ikke være en idé hvis folk lige tog sig sammen og holdte sig til enmerne som andre mennesker spørger til eller HOLDER KÆFT og finder et andet sted at lege?!
Michael
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.888
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.410
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 132
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
så ville være HOT HOT HOT meget længere, og diskutere de vigtige tråde mere- tror jer
men der er jo ingen regler, så der jo plads til alle tråde, hvilket os er dejligt,
men ærgeligt at dem der er HOT HOT HOT forsvinder
sep 2004
apr 2005
sep 2004
Michael
apr 2005
det burde være standard. har dog først lige fundet ud af funktionen *GG* men ikke at det gjorde den helt store forskel.
det kunne være så dejligt, med et par enkelte ændringer og tilføjelser herinde, men tror ikke resourserne er til det.
apr 2005
ja hvad fanden skete der lige der?? det var en sjov måde, at vise der eksisteret en admin.
sep 2004
Jeg ved ikke hvad det er for andre, men for mig er det noget med at man viser respekt overfor folk som laver indlæg af forskellige karakter og holder sig til emnet hvis man har noget at sige/tilføje. Det er vel derfor at en tråd bliver oprettet?
Men nok om det, nu har jeg gjort opmærksom på at man måske kunne gøre det anderledes hvis der er et problem i den forbindelse og så var det dét fra min side.
apr 2005
men generelt synes jeg det tager overhånd.
ment at de emner, hvor folk ellers ville ha kometeret hvis de lå øverst eller deromkring.
feks dette emnet røg hurtigt ned i bunken og væk var det.
jeg havde gerne set, nogle forskellige meninger eller svar, da jeg var nysgerrig men ikke nok til at oprette en tråd om det.
(link fjernet)
hvis man kan lære noget, synes jeg det er seriøst.
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
Jeg synes faktisk som regel, at de seriøse tråde får lov til at forblive seriøse. Der kan godt komme lidt pjat ind i dem af og til, men dem, der har noget seriøst, de får da også givet deres besyv med.
Og nogle seriøse tråde ender i en diskussion, men man skal jo også have lov til at komme med sine seriøse meninger *ss* At nogen så føler sig trådt over tæerne, når de finder ud af at der findes folk med andre meninger end dem selv, det kan vi jo ikke gøre noget ved...
apr 2005
der findes nemlig ingen regler i dette forum, som der gør i de fleste andre.
hvilket både er godt men os dårligt
Grrr