{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Avocate eller Milbemax {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude

Ludwig er forebyggende blevet behandlet mod hjerteorm af mærket Avocate.

Men blev helt i tvivl. Hvilket produkt er bedst?

Avocate? eller Milbemax?

Er begge producter receptpligtige?
Og hvad er forskellen?

Ved det ene gives i pilleform, og det andet dryppes i nakken....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avocate eller Milbemax
  • #1   2. maj 2008 Milbemax er det orme middel som rammer flest orm i alle livs stadier. Advocate er primært mod hjerteorm. Da det ikke er så udbredt i dk ville jeg klart vælge milbemax.
    Begge dele er recept pligtige.

• #2   2. maj 2008 tante> okay ja jeg skrev lidt med dig over pm. Men på Avocate pakken står der os hvilke andre ting den forebygger imod.

Mette> okay jamen vil lige snakke med min dyrelæge om det, fordi det lyder da somom det er bedre, sys os helst jeg vil foretrækker pilleform (så ved jeg da de får det rigtigt)... Selvf det gør de os på huden, men det ka skyldes væk ved regn :o/

Tager Milbemax ALT?
    Hvor tit giver man hunden det?
    Må hunden bade selvom den har fået det? (det må den nemlig ik ved avocate)
    Hvad koster Milbemax? hvor mange behandlinger er der i en pakke?

• #3   2. maj 2008 tante> okay ja nu rejser jeg ik lige med Ludwig. Men det er i princippet os lige meget, der er hjerteorm i Dk og det er det han BARE ik skal ha! og så er det jo godt at man har to produkter som forebygger imod det. det er så bare valget, hvilket et skal det være !?!...

Nu vil jeg selvf bruge den pak op jeg har med Avocate, og så tror jeg at jeg vil prøve det andet (selvf lige snakke med min dyrelæge om det)... Der er til 2 måneder mere i den pak jeg har nu

Men hva koster milbemax? og hvor mange piller er der i en pakke?

• #4   2. maj 2008 ja en pipette fra avocate er kun holdbar i en måned. Så der er til 3 måneder i en pakke. Det er så også fint nok, men hvis Milbemax er bedre + mere beskyttende, vil jeg helt klart hellere bruge det...

• #5   2. maj 2008 Får man kun udleveret en pille adgangen? eller har man flere liggende... så man selv giver efter de 3-4 måneder?

• #6   2. maj 2008 Jeg har kun erfaring med Advocate, og jeg var fint tilfreds med det..

Andreas, Kaoz´ loppe var blevet imun for fRONTLINE, OG LEVEDE I SUS OG DUS PÅ KOEN I UMINDELIGE TIDER..

aDVOCATE TOG AL KLØERIET EFTER FÅ DAGE, OG DET ER IKKE KOMMET IGEN DEREFTER =d

• #7   2. maj 2008 Ooooog jeg kan skrive med caps... flot, ikk?

Kommentér på:
Avocate eller Milbemax

Annonce