1.123 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Slikker hele tiden Slikker hele tiden

Hvad sker der lige for vores hund - alt skal for tiden slikkes helt vildt.... Vores hænder, ansigt, puder, tøj osv...???? Og han er også begyndt at parre ting og mig har han prøvet en enkelt gang og når han prøver at parre får han strengt NEJ!!! - kan slikkeri og hormoner hænge sammen???

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slikker hele tiden
  • #2   4. maj 2008 Det kunne godt lyde som stress.... Gør du til træning med den? Har din træner ikke set den, og evt har et bud??
    Ellers opsøg en adfærdsbehandler

• #3   4. maj 2008 Ja jeg går til træning og tror bestemt ikke han er stresset - han ligger bare og hygge slikker tingene og når han vil op til os så vil han også bare ligge og slikke..... Det er kun når vi er herhjemme han slikker som han gør.

• #4   4. maj 2008 Ludwig slikker osse meget. Dette er et tegn på at de elsker en (underkaster sig) en og deres måde at sige de godt kan lide en...

det med at parre sig. Er et tegn på dominans, den vil vise at den bestemmer!

• #5   4. maj 2008 men stress for hunde og mennesker er ikke det samme. og slikkeri som du beskriver det er gerne tegn på stress eller smerte.. så med mindre den har ondt, vil jeg stadig holde på at den er stresset over et eller andet

• #6   4. maj 2008 Christina, hva så når C&C skriver at hunden slikker på tøj og puder... er det så for at underkaste sig puderne??? Næppe..........

• #7   4. maj 2008 Ja ved at parring har med dominas at gøre - men tænkte det måske havde en sammenhæng med slikkeriet på en måde..... For da han prøvede at vaske mig som han plejer at prøve, så hoppede han på mig....

• #8   4. maj 2008 Ludwig gør nemlig det samme, men han får også en "nej" fordi hvis den først for lov til at "humpe" så vil den gøre det hele tiden.....

• #9   4. maj 2008 Hmmm han virker ikke som om han har ondt eller noget og virker heller ikke stresset - og det er først noget han er begyndt på her den sidste uge mht. til puder og det er samtidig med at han prøver at parre sig med puderne, så tænker bare at det måske har en sammenhæng...

• #10   4. maj 2008 jeg fortæller bare det jeg har hørt fra andre... men tror nu ik det har noget med stress at gøre :o/

• #11   4. maj 2008 Han får også et bestemt nej og et kærligt klap bag i når han prøver at humpe noget..

• #12   4. maj 2008 "han har ondt eller noget og virker heller ikke stresset" Jo det gør han jo netop i det at han slikker alt og alle hele tiden..... Det er et tegn på stress... Hunde kan få stress over mange ting..... så som for meget leg, løben, nye lyde, evt håndværkere og meget andet.....

• #13   4. maj 2008 Charlie gør altså det samme... ej, ikke lige på puder og sådan noget... men på os.. HELE tiden.... Og han virker altså heller ikke stresset...
    Det er også hvis han har fået skæld ud... Så kommer han og "prikker" til mig, og slikker....

• #14   4. maj 2008 Camilla kan godt være i nogle tilfælde at det er sådan, men nu har i haft et par afslapnings dage hjemme og der kan han ikke have været stresset... Men det er som om det er kommet med hans teenageparrings lege.... det er bare det som undre mig...

• #15   4. maj 2008 ja de kan også humpe af stress, eller få stress af at humpe.... så det hænger jo fint sammen

• #16   4. maj 2008 Tror nu hans humperi hænger sammen med hans kønsmodne alder ;0) Men man ved aldrig..

• #17   4. maj 2008 vores dobermann slikker os konstant,og han er ikke streset eller har ondt nogen steder..

Tyson slikker tæppet eller andet hvis der er en duft han synes om så slikker han det,men han slikker ikke os..

Humpe er tegn på dominas og det skal de ikke have lov til,at en hund slikker os på hænder,ansigt osv. er for at vise os at de kan lide os og ikke vil gøre os noget ondt.

• #18   4. maj 2008 Tyson - nej Costa virker heller ikke til at han er stresset eller har ondt fordi han slikker...

• #19   4. maj 2008 Nu har jeg den mest afslappede ... flegmatiske....rolige....velafbalancerede hund i verden.( den sorte Lasse).....der er intet i verden der kan hidse ham op.. eller gøre ham bange .... så jeg kan roligt sige... HAN er IKKE stresset.
    Han kommer ofte hen til os , og " dutter " på os... og vil snakke med os.... og så slikker han os.... han viser bare han kan lide os.

Den røde Silas derimod.... som er oppe på dutterne hele tiden.... så det kan tangere til stress... han kommer også og " dutter " til os når han vil snakke... men han slikker sgu ikke mere end den anden,

Så det der med det er stress.... det skal man nu ikke være så skråsikker på.....for JEG tror IKKE det er stress... uden at jeg vil påstå , det ikke er det... :O)

• #20   4. maj 2008 HI HI..... Silas er oppe på dutterne... =.... dupperne...*LOOL*

• #21   4. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    tror jeg heller ikke,for tyson slikker aldrig os,han slikker en gang i mellem hundenes tæpper pga. rester af ben eller andre dufte... så tror ikke det er stress.. vi kan godt se på vores når de er stresset det har vores været før,så vi kender vores hundes tegn på stress.. men ikke alle hunde reagere ens..

• #23   5. maj 2008 Måske er din hund i den 'orale' fase, hvor alt skal smages på *S*

Kommentér på:
Slikker hele tiden

Annonce