{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

En rigtig god oplevelse. {{forumTopicSubject}}

Thea er normalt lidt forsigtig over for nye ting og jeg har derfor trukket dette ud længe.

Min kæreste har en båd, som de fisker hornfisk fra i øjeblikket. Det siger ikke mig noget at fiske, men jeg kan godt lide at sejle og denne gang skulle Thea så med.
Jeg vidste at hun ville være svær at få ned i båden, da hun ikke er ret glad for vand, men min kæreste bar hende ned og jeg tog hende så på skøddet.

Vi havde talt om at hun nok ville flippe, når den første fisk kom om bord, men Thea kiggede bare interesseret på den og vi lod hende snuse til den. Derefter vippede hun ikke engang med et øre, når der blev halet fisk om bord, selvom det giver lidt ståhej.

Efter ca. 1/2 time satte jeg hende ned og hun gik selv rundt på båden, som om hun aldrig havde gjort andet. Selv da drengene skulle lege med færgen... dvs. sejle helt tæt på og så dreje ind over de bølger der kommer efter den, så det gynger ret meget... var hun totalt ligeglad.

Det var en rigtig god tur og Thea skal da klart med igen, for jeg er stolt af min lille snobbede prinsesse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig god oplevelse.
Kommentér på:
En rigtig god oplevelse.

Annonce