{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bind om poten
  • #1   5. maj 2008 Jeanett, du skal en tur på apoteket og købe noget der er skabt til formålet - et bind der klistrer sammen af sig selv ;o)

Har dyrlægen kigget på det og renset såret?

• #2   5. maj 2008 Tape det fast *GG*
    Ej ved det ik lige..

• #3   5. maj 2008 Held og lykke *ss*

For noget tid siden skulle Monique have det samme... Det gik slet ikke som håbet, men vi fandt på apoteket noget selvklæbende halløj (kan ikke huske hvad det hedder) der kunne holdes på plads smiley

• #4   5. maj 2008 CH, kvinde, 33 år .

Har ikke været til dyrlæge med ham, men snakket med dyrlægen. Han har åbenbart haft et eller andet ved det øverste trædepude, og han har slikket så meget at trædepuden er blevet helt svampet.
    Så jeg fik af vide at jeg skulle have noget om det i en dags tid, for at se om det faldt til ro, ellers skulle jeg komme forbi med ham.

• #5   5. maj 2008 Men jeg må en tur forbi apotektet så. Hvad hedder det egentlig ?

• #6   5. maj 2008 Bare sig selvklæbende støttebind, så ved de med sikkerhed, hvad du taler om ;o)

Sørg endelig for at få renset såret godt igennem inden du lukker det inde ;o)

• #7   5. maj 2008 Der er ikke noget sår. Har kigget godt efter. Han har simpelthen bare slikket godt og grundigt på trædepuden

• #8   5. maj 2008 Ok - rens alligevel... ;o)

• #9   5. maj 2008 tja - Balou har 3 gange haft noget af det sorte på trædepuden bidt af - jeg har hvergang bare taget en sok og tapet den ind med noget alm. tape som jeg havde herhjemme. Jeg har dog taget det af når vi skulle ud af gå - ellers ville han halte afsted på 3 ben :-))
    Der går lige lidt tid - hvor du skal have ham under opsyn - inden han vender sig til det - ros ham hver gang han stopper når du siger f.eks nej
    Det vil nok være fint hvis det tørrede lidt ud

• #10   5. maj 2008 Det kan godt være, det er lidt malplaceret, men jeg kan ikke lade være med at linke hertil
    (link fjernet)

Den historie har været et chok og har i den grad lært mig, at man skal være grundig med at rense og at holde iltningen vedvarende, når en hund har en skade..

Jo, jeg ved godt det er lidt hysterisk, for det er noget, der sker meget meget sjældent - men hellere forebygge, for det er alt for slemt at gennemgå.

• #11   5. maj 2008 Det skal lige siges, at ejeren her gjorde helt, hvad hun skulle - der var ingenting, hun kunne have gjort anderledes i dagene op til alt det her skete...

• #12   5. maj 2008 CH, kvinde, 33 år .

Barsk historie... smiley

• #13   5. maj 2008 Jeanett, ja, det var (og er) forfærdeligt..

• #14   5. maj 2008 En poteforbind, den lægges på denne måde.
    Ting du skal bruge er:
    Vat, og gagebin evet plaster så det kan hæftes.

Man tager vattet og udfylder alle hulrum imellem trædepuderne og i mellem tæerne.

Her efter lægger man gagebind på start ved hasen, og gå ned efetr om poten, og gå derfter op så du slutter samme sted som du startede.

Brug plaster til at hæfte gagebindet,

• #15   5. maj 2008 Min kærestes hund kom til skade med hendes potte/ben for nylig og vi havde kæmpe problemer. Selvom hun havde en skærm på hovedet blev bandagen bidt af. Vi havde almindelig støttebind omkring og så sådan noget som klæber af sig selv udenpå og det hjalp over hovedet ikke. Så gav vi hende en sok på, bare en af vores, og gjorde den "stram" med tape. Så kunne hun ikke få det af og hun brugte tiden på at bide i tapet i stedet for såret. Det var selvfølgelig kun noget hun havde på når hun var alene hjemme, ellers gik hun bare med forbinding og så holdte vi meget øje med hende.

Kommentér på:
Bind om poten

Annonce