{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

nu kommer de og tager max {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften lyder kommer max gamle ejer og henter ham igen : ( vi har siden vi fik ham kæmpet om ejerskab og snakket med 5000 advokater og politi og dyreværn for at høre hvad vi kunne gøre men de siger alle de samme jeg kan ikke gøre noget og nu kommer den gamle ejer og henter ham.. ved ikke præcist hvornår men han kommer i løbet af 2 mdr og henter ha,..

det er f*ndme bare kæmpe hårdt..

vile bare lige dele det med jer da det gør sidsygt ondt at skulle af med ham : (


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu kommer de og tager max
  • #2   6. maj 2008
    kamilla N
    Hvorfor vil den gamle ejer hente Max ?


  • #3   6. maj 2008 Ej sikke noget lort :o(
    Føler med jer.


  • #4   6. maj 2008 ej hvor synd for jer ;(
    det må være svært at siger farvel til ham ;(


  • #5   6. maj 2008 hvorfor sku hans gamle ejer hente ham igen? har du ik købt max a dem eller?

  • #6   6. maj 2008 puh det er en kæmpe lang forklaring kan prøve at gøre den kort : /

    min storesøster og hendes mand fik max af den tidligere ejer og han ville også give dem ejerskabet men nåede det bare ikke inden vi fik ham og da han så hørte at vi havde fået ham ville han ikke give ejerskab men vi måtte gerne beholde ham sagde han... vi snakkede og snakkede med ham om at vi gerne ville have det ejerskab og ville også betale for det.. meeen det ville han ikke og nu vil han have ham igen.. tror max har været 4 steder bare inden for det sidste halve år. og første gang jeg så ham sad han inde i et lille baglokale til den butik som han holdte vagt i der var han bundet fast til nogle colakasser og kunne dårlig nok vende sig.. jeg tog billeder af dette..

    men de siger alle at jeg ikke kan gøre noget : /


  • #7   6. maj 2008 Åh nej da hvor frygteligt.

  • #9   6. maj 2008 *Hvor længe har i haft ham?

  • #10   6. maj 2008 Nu kommert jeg lige med et spørgsmål, der på ingen måde skal tages ilde op, MEN hvis din søster havde fået hunden i pleje (eller havde hun købt ham?), så kan hun da vel heller ikke videreformidle hunden uden ejerens accept.

    Hvis hun havde købt hunden, så må man ikke sælge en hund UDEN dens papire.

    MEN når det så er sagt, så fatter jeg slet ikke at den gamle ejer så vil hente ham inden for 2 mdr. Hvorfor henter han ham så ikke med det samme?
    Tror du på han vi betale for en retsag for at få sin gamle hund hjem, for ellers ville jeg da beholde hunden, snakke med din dyrlæge om, at hunden er købt og betalt, men den gamle ejer nægter at sende papirene, og så se om ikke han kan hjælpe med at få den ejerskiftet. Det burde være muligt, for hvad gør man eller ved dødsfald?


  • #11   6. maj 2008 meld ham for dyremishandlig og brug de billeder du har tager af ham. måske kan det hjælpe,på at du får lov til at beholde ham, nægt at aflever ham, da han bliver mishandlet, det er forbudt i dk at mishandle sine dyr. og jeg vil kalde det mishandling når han har været 4 steder før I fik ham.

  • #12   6. maj 2008 Helle H:

    Er bange for at der skal meget mere til, førend lovgivningen kalder det mishandling.


  • #13   6. maj 2008 ja men det var et forsøg vær måske.

  • #15   7. maj 2008 Sanne E det lyder meget hårdt det du skriver, jeg ville sige han er stukket af når han kommer og vil hente ham,

  • #16   8. maj 2008 hmm, jeg ville nok kontakte medierne de har en helt fantastisk virkning bare sørg for at ligge vægt på at politi og dyreværn er ligeglade med om hunden bliver misrøgt eller sendt fra sted til sted... så skal de nok komme op af stolene...

    eller som der var en der skrev før send ham en regning og kræv at den er betalt KONTANT i penge inden du udlevere hunden... og 100kr om dagen kan ikke gøre det... du skal tage mellem 150 og 200kr for speciel pleje og så skal han selvfølgelig betale ALLE regninger du har haft til dr. dyr... eller gør begge dele kontakt medierne OG send en regning så han forstår du har tænkt dig at kæmpe...


Kommentér på:
nu kommer de og tager max

Annonce