{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Grrrrrrr........ {{forumTopicSubject}}

Nu åd den møgputer hele mit indlæg - med mindre jeg har sat det et forkert sted......

Prøver lige igen:o)
Mojo har været lidt uheldig med andre tæver her den sidste tid - inden for en mdr. er hun blevet andgrebet ikke mindre en 6 gange, så fruen er forståeligt nok ved at være nogen tilbageholdene over for andre hunde.
Så i går da vi var til Agiltiy, vi var ved at finde vores ting så vi kunne komme hjem, så kom der en stor Amstaff/Ambull tæve løbende hen i mod os - de snusede lidt til hinanden, men der gik ikke land tid før den anden hun begyndte at knurrer - og gud hjælpe mig om ikke Mojo på det nærmeste kravlede op i min favn, det tog ingen tid så sad hun oppe på min arm og skulede ned på den anden hund - det har hun da aldrig gjort før, troede da også det bare var et tilfælde.
Men åbenbart ikke, for i dag mødte vi en lille bitte Fox tæve - og da hun begyndte at knurrer, vups - så sad Mojo oppe på min arm, damen med Foxterrien gloede da også en omgang:o)))
Men hvis det skal til at være fast kutyme hver gang hun møder en anden tæve, så skal fruen da godt nok på slankekur*LOOOOOOL*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrrrrr........
Kommentér på:
Grrrrrrr........

Annonce