{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundehalsbånd .
  • #1   11. maj 2008 lær hunden at lade være er det bedste

• #2   11. maj 2008 ja det er jo det jeg er igang med. men mener .. hvilket halsbånd der er bedst så den jo ikke gør det. for det går fint nok med grimen, ville bare gerne tilbage til at bruge kun halsbånd.. og har bare hørt på et tidspunkt at der var forskel på hvad halsbånd man bruger..

• #3   11. maj 2008 Igen siger jeg : træn det ind ligesom du ville lære den at sitte. Det skal du bare bruge et almindeligt halsbånd, en snor og en mængde tålmodighed til.

• #4   11. maj 2008 Okay , men har synes bare jeg engang hørte noget med tykkelsen på halsbåndet havde betydning for dens nakke, men kan også være det er mig der husker eller læste forkert dengang smiley

• #5   11. maj 2008 Det ved jeg ikke, det har jeg aldrig hørt om...

• #6   11. maj 2008 Hvis det går godt med grimen, så er det jo netop mens du bruger denne du skal træne hunden. Lære hunden en komando som plads eller gå pænt - som du så kan bruge når du går tilbage til halsbåndet smiley

Det du har hørt med breder og halsbånd er sikkert at et smalt halsbånd kan give større skader hvis hunden nu trækker, end et bredere - fordi det brede dækker flere halshvivler, samt fordeler trykket over et større areal og dermed ikke giver et helt så stort tryk på halsen.

Men det primærer er vel at få lært hunden slet ikke at trække når i går.

Har i prøvet at stoppe op når hunden trækker? for først at forsætte når hunden tager kontakt og slapper linen? eller vende om i modsatte retning mens i går - så hunden kommer væk fra det igen som får den til at trække?

• #7   11. maj 2008 jo du kan bruge et bredt halsbånd så er det ikke skader hundens strupe.. ellers når du vil igang med at træne hunden til at gå pænt så brug en sele og et halsbånd og skift imellem dem i halsbåndet skal snoren være løs hvis den trækker så stop op til den stopper med at trække, når hunden er i selen må den gerne trække.. det kræver lidt tålmodighed, men det virker.. sådan fik jeg min 44kg tunge hund til at stoppe med trækkeriet..

• #8   11. maj 2008 Tak for rådene smiley

Kommentér på:
Hundehalsbånd .

Annonce