{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god og rimelig billig dyrlæge?
  • #1   13. maj 2008 Izabella.. prøv at ringe rundt.. Jeg brugte selv Klingeberg,da jeg er tryg ved dem og haft dem som dyrlæge siden jeg var 15..

  • #2   13. maj 2008 Det har i ret i- og det er det jeg mener med god, - en man kan stole på smiley
    Jeg har selv Slagelse Dyrehospital, men er den ok?


  • #3   13. maj 2008 Izabella.. Kender ikke så meget til Slg dh.. Andet end de,som min egen ikke er de billigeste..

    Hmm.. mangler der ikke et indlæg ?


  • #4   13. maj 2008 Jo, der mangler vist et indlæg....
    Det var nemlig også det jeg regnede med- har ført hørt at de er lidt dyre. Og hvis der alligevel er nogen, andre har gode erfaringer med, og som oven i købet er billigere så ´vælger jeg selvfølgelig hellere dem.


  • #5   13. maj 2008 Der er en "ny " rullende dyrlæge, som ordner det hjemme hos jer selv, så dyrene ikke stresses, men også fordi at han hellere vil ta mindre for sine tjenester, så han har derfor ikke nogen konsultation. Han hedder lars til fornavn, mere kan jeg desv. ikke huske, men han må stå blandt de 3 rullende dyrlæger så svært kan det ikke være at finde ham, det bliver da betydeligt billigere. X fingere for at du finder en du er tryg ved. Hilsen Anita

  • #6   13. maj 2008 Izabella.. For mig handler det ikke om prisen.. :--)

    men om jeg har fuldt tilllid til,at de har styr på situationen,når de ligger min hund i narkose..

    Chantis rymte,fulgte ikke apperatet og hun tog en indånding,hvor hun i følge teknikken skulle ha taget 2 smiley

    Nu er jeg så heldig at jeg selv,får lov til at være med under alle
    indgreb,på mine hunde...

    Er hys med mine hunde.men hvis man kigger min profil,er det nok til at forstå smiley

    Så derfor er tilliden,til dyrlægen,vigtigst for mig smiley

    Prøv evt at ringe til Gimlinge,Gørlev,Rude,vemmelev.. Det er de dyrlæger,der ligger lidt ude på landet og de har ikke samme husleje,som dem inde i Slagelse..

    Pøj Pøj med at finde en dyrlæge smiley


  • #7   13. maj 2008 Anita.. Hvordan ligger han en hund i narkose i hjemmet og sker det på køkkenbordet ?

    Absolut ikke noget jeg vil anbefale,andet end til de alm ting.. det er altså en operation


  • #8   13. maj 2008 Det er også derfor jeg spørger om erfaringer, man kan jo ikke rigtig ringe og høre om de er til at stole på vel smiley
    SELVFØLGELIG er det vigtigste at de er er gode til at udføre denne operation, og at de er gode til at aflæse hunde under narkose. Nu har jeg googlet dyrlæger og dem der anbefales, og her er det Snertinge og Klingenberg. Slagelse dyrehospital står ikke som en af dem-selvom de er dyrere. Så det er ikke altid at pris og kvalitet hænger sammen...


  • #9   13. maj 2008 Stine. Jeg må indrømme at den har jeg selv luret ret meget over, for det ville bestemt ikke kunne foregå hos mig, da jeg ikke er rengørings fanatikker ;o) Ej misforstå mig nu ikke, men jeg mener bare ikke at mit hjem er rent nok til den slags indgreb, Men jeg er lige vågnet og skrev før jeg tænkte.. Her sku være en smiley med rullende øjne..Ss.. Nå men forhåbenligt er der en el. flere andre, jeg kan heller ikke finde ham under den rullende dyrlæge, der står kun de 2 fra Sorø der har kørt rundt i lang tid, Pia og Peter, men Peter tar kun halvt så meget som Pia. Sorry for mit rodede indlæg, måske jeg sku ha 2 spande kaffe før jeg skriver mere..ROLF..

  • #10   13. maj 2008 Izabella.. det er helt korrekt, at det ikke behøves at hænge sammen smiley

    Anita.. GGGG.. igang med kaffen


  • #11   13. maj 2008 Izabella. Sorry hvis jeg fik gjort dig forvirret, Jeg håber virkeligt at du finder den helt rigtige til at udfører indgrebet.

  • #12   13. maj 2008 Jo det var mig, der slettede mit, da jeg ved anden gennemlæsning, så at du jo egentlig ikke gik kun efter prisen *ss*

    Så undskyld for forvirringen *S*


  • #13   13. maj 2008 http://www.dyreklinikken-ryesgade.dk/
    ( kig prisliste )

    Her fik mine to katte den helt store omgang med neutralisering tandpleje og alt hvad de ellers manglede og min hund blev vaccineret og chippet...
    Det er billigt, proffesionelt og et rigtigt godt resultat uden efterfølgende problemer smiley

    Godtnok ikke så tæt på slagelse, men værd at overveje...


  • #14   13. maj 2008 Kan anbefale Frederiksberg Dyreklinik i Sorø.

    Jeg går langt udenom Slagelse Dyrehospital, da jeg har dårlige erfaringer med sterilisering af kat og andet i narkose, så jeg vil ALDRIG overlade min hund til sterilisering hos dem smiley


  • #15   13. maj 2008 tak for jeres svar og erfaringer smiley

Kommentér på:
god og rimelig billig dyrlæge?

Annonce