{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

whisky kaster op {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger så kaster whisky nogen guldent væske op..
sidst jeg spurgt om det var der en masse der sagde at det var fordi at han var sulten ligesom vi mennesker også kan få det dårligt og få kvalme hvis vi ikke spiser...
men nu er vi begyndt at måle alt hans mad af om morgenen og lade det stå til ham.. og det kan han godt finde ud af...

men nu har han kastet op flere gange den sidste uges tid.. hvad kan det være???

er det farligt? og skal jeg en tur til dr. dyr..???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  whisky kaster op
  • #1   13. maj 2008 Ja, hvis han har kastet op flere gange henover en uge - så vill jeg nok lade Dr. Dyr kigge på ham.

• #2   13. maj 2008 Altså, hvis jeg er i tvivl om min hunds sundhed ville jeg ringe til min dyrlæge... så det vil jeg også råde dig til smiley

God bedring smiley

• #3   13. maj 2008 det ikke bare sådan at han kaster op fx når han har haft køresyge.. nej han ligesom strammer maven sammen for at provokere en opkast

• #4   13. maj 2008 ligesom hvis man stikker en finger i halsenn

• #5   13. maj 2008 Mine kaster også af og til gullig væske op, men det er hvis de har spist en bestemt plante, så den jagter jeg i haven, for at de ikke skal gnaske i den..

• #6   13. maj 2008 oki:D det er nok den vi har ude på marken:D

• #7   13. maj 2008 Jarqueline. Det er ret naturligt at hunde og katte for den sags skyld kaster en gul-grøn væske op, det er mavesyren der kommer op, og det er helt ufarligt, alle mine hunde og katte har gjort det med jævne mellemrum, men det ser ud ligesom når vi kaster op når vi ikke har noget i maven, så det kun er galde som det kaldes hos mennesker..Det er ikke noget du skal blive meget nervøs over, men ring og spørg din dyrlæge så får du at vide hvad du skal gøre. Jeg er sikker på at din vovse ikke fejler noget, i naturen ville den bare ha spist noget græs også havde den kastet det op, jeg tror bare at den mangler det specielle græs de elsker at æde, som hjælper med at få maven i orden. Jeg håber at du forstår hvad jeg mener, for jeg kan godt se at mit indlæg er ret forvirrende. Trøsteknus fra Anita Du skal se når du har talt med dr.dyr så bliver du rolig igen. Rigtig god bedring med hende, selv om hun faktisk ikke er syg. Men hellere ringe til dr.dyr en gang for meget end en gang for lidt ik.

Kommentér på:
whisky kaster op

Annonce