{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Han spiser ikke :-( {{forumTopicSubject}}

<i> Hej alle !

Ville lige hører at med vores dejlige basse ! han spiser stortset <b>ingenting <b> Hvad kan det være ? Han spiser kun når jeg selv går med ham hen til madskålen og bliver siddene.. Han vejer det han skal og dyrlægen sagde det var normalt.. De tidligere ejere fortalte os godt nok at han spiste meget lidt ! Men mine katte spiser dobbelt så meget som ham på bare en halv dag ! Skal jeg ikke være bekymret eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han spiser ikke :-(
  • #1   15. maj 2008 Måske savner han tryghed når han skal spise??
    Min egen spiser heller ikke hvis jeg ikk er i nærheden....


  • #2   15. maj 2008 <i> jamen det er ikke altid han vil spise selvom jeg sidder ved siden af.. Nogle gange tror jeg kun han spiser for at gøre mig glad :-S

  • #3   15. maj 2008 Jamen jeg har bare mad stående til ham konstant ! Da jeg mener de skal have adgang til det hele tiden, det var også hvad Dr,dyr sagde ???

  • #4   15. maj 2008 Jaah, kunne jeg prøve ! Men er det ikke synd når han har haft mad stående i sine 3år og været vantil det ?

  • #5   15. maj 2008 Nogen gange kan der gå flere dage imellem hunden spiser. Tænk på hvordan det har været dengang de levede i naturen? Der ku gå dage imellem måltiderne, så deres maver er ikke indrettet til at skulle spise hver dag på bestemte tidspunkter. Hvis din dyrlæge siger den ser ud som den skal og vejer det den skal synes jeg ikke du skal bekymre dig. Men hvis du absolut vil have lidt mad i maven på din hund, så prøv at smid foderkroketterne ud på græsset og lad hunden gå og søge efter dem. Mange hunde er også sådan indrettet, at hvis de først har spist 1 krokette, så ryger de næste en del nemmere ned smiley
    jeg har selv en tæve der kun spiser meget lidt 1 gang om dagen, hun er lidt tynd, men hun har bare ikke behov for mere end det hun spiser.
    Held og lykke med det!


  • #6   15. maj 2008 Sandie -når maden står der hele tiden når hunden jo aldrig at blive sulten.

    Prøv istedet at fodre 1-2 gange om dagen (NEJ det er ikke synd), og er maden ikke spist efter 15 min ca så er det væk med maden igen (og det bliver ikke tilbudt på et andet tidspunkt)

    Hvis han kan li' at arbejde for maden så smid det i haven og lad ham bruge næsen.

    Hunde dør ikke af sult så længe de tilbydes mad, så han skal nok spise når han bliver sulten, selvom det i starten måske ikke vil være store mængder -han er jo vandt til at kunne gå hen at spise igen om 10 min.


  • #7   15. maj 2008 -og så lad være at sidde og lokke maden i ham -er han sulten må han jo spise, hvis ikke, så må han jo vente til næste gang der bliver serveret

Kommentér på:
Han spiser ikke :-(

Annonce