924 visninger
|
Oprettet:
Allergi, melmider og græs {{forumTopicSubject}}
Vi har så endelig fået svar, i dag, på hvad Chamonix´s eksem kan komme af..
Det viser sig, at hun er blevet alergisk overfor melmider og græs.. SUK..
Nogen der har kendskab til allergi over for melmider? Dyrlægen sagde, at det nu var slut med tørfoder og hun skulle nu have hunderis og dåse eksempelvis.. Der fantes et eller to slags tørfoder på markedet, men de var vanvittigt dyre... Nogen der kender dem og evt en pris?
Nu er det slut med leg på plænen.. Ej altså øv.. Hun elsker at rulle sig i nyslået græs så det bliver svært, at holde hende fra det..
Altså bare øv øv..
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=40
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 275
Nej det lød da ikke sådan på lægen.. Hun sagde, at vi skulle holde hende fra tørfoder og græs..
Arrr - jeg spurgte ikke (tænkte ikke så langt) men da vi spurgte hvad vi kunne gøre ved det var svaret det med foderet.. Mon ikke hun havde sagt til hvis det var..
Kender du noget til det?
nov 2007
Vi har været til forskellige dyrelæger med hende og er blevet glade for dem i Dronninglund.. Hun har virkelig taget det seriøst og i dag fik vi svar på blodprøverne som var sendt til Tyskland.. Der var udslag på græs og melmider..
nov 2007
AD
nov 2007
nov 2007
Hårsækmider er det ihvertfald ikke.. Det er undersøgt..
Det har varet længe efterhånden og meget er prøvet.. Tror at det er 4 måneder siden det startede, og vi har været til dyrelæge med hende 3-4 gange om måneden siden...
Hun er den tredje dyrelæge vi er ved (vi har brugt hende før inden vi flyttede) og vi har stor tillid til hende.. Men hun ligger 50 km væk og var derfor ikke 1 prioritet.. Men det er hun blevet.. Eller det er de - de er kone og mand. begge dyrlæger..
nov 2007
Oh jamen så ved jeg ikke.. Måske.. Men er sikker på at hun sagde melmider.. Kan det mon være det samme.. (ved heldigvis ikke en masse om mider)
Har du en godt link til opstart på BARF? Det eneste jeg ved om det er, at det er kød istedetfor tørfoder de spiser.. Men hvilket og hvor meget aner jeg ikke.. Jeg kan gogle, men hvis du har en du synes er god ville det være genialt..
nov 2007
Allergi, melmider og græs