787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Din første tid med hvalpen Din første tid med hvalpen

Hejsa

Jeg fik sådan lyst til at høre om andre folks vaner og rutiner den første tid med deres nye hvalp.

Så vil i ikke allesammen (eller nogen af jer :-)) fortælle om jeres første tid med den nye hvalp?

Fortæl om den første dag, hvad lavede i? Og hvorfor?
Fortæl om hvalpetræningen, hvordan gjorde i den renlig? Og hvordan lærte i den at være alene hjemme?
Hvornår blev den vist frem første gang? Hvor lange/mange ture gik i?

Kort sagt, hvad lavede/trænede/legede/øvede i med jeres nye hvalp den første tid??

Jeg selv husker ikke så godt den første tids træning med vores ældste - nu afdøde - hund. Husker vist kun at vi legede og hyggede, selve renligheden mv. husker jeg ikke.

Og vores nr. 2 hund - husker at hun egentlig lærte det meste af den gamle. I hvert fald det med at være alene hjemme.
Renlighed var ud så mange gange som muligt (næsten) og en avis + ud efter hvert måltid, drikketår, leg osv.
Men igen det hjalp meget at den gamle hunds rutiner spillede ind.

Så med en decideret ny og enlig hvalp kan jeg ikke lige fortælle om.
Men det kan I - så kom igang med fortællingerne smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din første tid med hvalpen
  • #2   21. okt 2005 jeg fikk først doffen da han vr 9 månder gammel

• #5   21. okt 2005 Jeg sov på gulvet hvor Ludvig skulle sove. Det endte med han lå på min pude om natten...det gør han så ind imellem stadig. Jeg stod op ca hver anden time den første tid, og så med længere og længere tids mellemrum. Det var lidt hårdt, men der skete aldrig uheld indenfor. Ellers brugte jeg tid på navn og kom og på at han kunne vænne sig til min familie.

Kommentér på:
Din første tid med hvalpen

Annonce