{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Nej nej? . hvorfor? {{forumTopicSubject}}

**d. 20.5.2008**
Spottie kom aldrig ind om aftenen d. 19 maj. jeg tænkte at han nok bare havde fundet en hund at lege med eller var blevet lukket ind i en stald et sted ved et udheld. Men da jeg stod op om morgenen var han her stadig ikke. mig og mor kørte ud for at se efter ham og dér lå han. i vejkanten. bløbte ud af munden, der var ingenting vi kunne gøre..... Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig mig selv? han var MIN hund og min første hund, vores første hund. og det er endnu sværre da jeg kun er 13?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej nej? . hvorfor?
  • #2   20. maj 2008 Dorthe:
    Tænkte nu det samme som dig - men det er godt nok en ringe trøst for den stakkels pige. Kan ikke hjælpe noget at være bagklog.

    Sofie:
    Det var godt nok en grim oplevelse!!
    Det har bestemt ikke været sjovt. De bedste tanker herfra.



  • #3   20. maj 2008 jamen det gør han tit... så piver han ved 6. tiden og vil ind der om morgenen.

  • #4   20. maj 2008 Heldigvis/uheldigvis nåede spottie at lave hvalpe en hunhund så der er stadig lidt spottie tilbage! Selvom jeg har mistst spottie idag går jeg ned at henter en af spotties døtre smiley

  • #5   20. maj 2008 Tak alle sammen (´:

  • #6   20. maj 2008 åhhh det er svære at miste et dyr når man kun er 13 mistede selv en kat der blev kørt ned og det er hårdt
    prøv og se om du ikke kan overtale din mor til at den næste hund skal have en indhegning at løbe i det er ikke ret dyrt at få lavet =)


  • #7   20. maj 2008 Tak alle sammen (:

    Jeg får en af spotties havlpe. den er sort med to helt hvide forben smiley
    jeg mistede os min bedstefar for 2 uger siden og MIN kat da jeg var 6. det er jeg stadig ikke kommet over..

    Når jeg får min nye hvalp lærer hun med det samme at hun ikke må gå ud på vejen. hvalpene bor på nabogården og der har de menlig lært at de bliver i gårdspladsen og i haven. og det gør det (:
    jeg cykler ned og henter den nu.
    Hun ligner heldigvis rigtig meget spottie (:


  • #9   20. maj 2008 Så får jeg far til at hegne vores gårdsplads ind (:

  • #10   20. maj 2008 Hvalpe blive for det meste i nærheden af "flokken" altså inden for gårdspladsen/have, men når de kommer i trodsalderen skal de virkelig ud og opleve verden, også nytter det ikke at tro at det de lærte som hvalp stadig hænger fast..

  • #11   20. maj 2008 Hej Sofie..
    Det gør mig ondt at høre.. Det må væe rigtig hårdt for dig..

    Så få din far til at hegne gaveb og gårdspladsen ind, så du risikerer at skulle igennem det samme igen..

    Held og lykke med den nye hvalp.

    Kram herfar..


Kommentér på:
Nej nej? . hvorfor?

Annonce