{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunhund i løbtid?
  • #1   20. maj 2008 Carina C - hvis din hund er steriliseret kommer den IKKE i løbetid. Livmoderen er jo fjernet.... !!!

• #2   20. maj 2008 ja det ved jeg godt smiley men fordi jeg er i tvivl om jeg vil have en hanhund eller om jeg vil have en hun. er på udkig efter en hund.

• #3   20. maj 2008 Carina C - det fremgik ikke af dit første indlæg, derfor svarede jeg som jeg gjorde ;o))))

MEN - du skal gøre dig den overvejelse om du orker det "ballade" det vil give 2 gange om året, når din tæve er løbetid og du har 2 hanner i huset. Faktisk kan hannerne være de værste, de vil gøde alt for at komme ind til en løbsk tæve. Så skal du ikke have hvalpe, så skal du holde dem adskilt i 1-2 uger (alt efter tævens cyklus) og du kan ikke lade hundene være uden opsyn i HELE løbetiden. 2 minutters uopmærksomhed er nok til det kan gå galt.

Hannerne kan blive helt "syge" i tævens løbetid, de kan gå fra foderet, gå hvileløst rundt og tude som ulve. Man sender deres hanhund i pension eller ud til familie, når deres tæver er i løbe, for det kan være virkeligt hårdt rent psykisk for hanhundene og de kan blive meget frustreret over, at de ikke kan komme til tæven.

• #4   20. maj 2008 gøde = gøre

• #5   20. maj 2008 Min blev deprimeret.. Og blev falsk drægtig.. Hun gik fra sin mad..

Kommentér på:
hunhund i løbtid?

Annonce