{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Salgsannoncer=diskutioner {{forumTopicSubject}}

Jeg syns ærligtal folk skulle skamme sig lidt, når de i en salgsannonce begynder at lave debatter.
En salgsannonce, er IKKE beregnet til diskution.
Er der et emnr, som eksempelvis om hunde skal ha tøj på eller ej, kan man vel oprette en tråd i forummet til diskution.
Jeg syntes det er MEGET useriøst at bruge en salgsannonce til det.
Opret dog en tråd om de emner i vil diskutere, i stedet for at nakke en sælger hver eneste gang der er noget i er uenige med sælgeren om.
Jeg gider slet ikke rigtig at kikke annoncer herinde mere, for hver anden er en stor diskution. Tænk på hvis det var jer selv som skulle sælge noget. ;-S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salgsannoncer=diskutioner
  • #1   23. okt 2005 Britta: der vil jeg give dig helt ret en salgsannonce er ikke og skal ikke være en debat tråd.

• #2   23. okt 2005 Jeg må desværre tilstå, som dorthe jeg blev os revet med. -Sorry
    Men der er altså rigtig mange, som tror deres lille hund fryser og skal have en masse tøj på fordi man kan købe dens slags tøj.
    Og vi snakker ikke om et regndækken.

• #3   23. okt 2005 Jamen det er da i orden man ikke vil gi sin hund tøj på. MEN, så kan man starte et emne om det i forummet, i stedet for at lave diskutioner i en salgsannonce.
    Det er da ikke sjovt at sætte annoncer ind, og så det ender med en magalang debat.
    Start en tråd med det emne i syntes ligger jer på sindet, i stedet for at lave det under salgsannoncerne. *SS*

Kommentér på:
Salgsannoncer=diskutioner

Annonce