875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad skal jeg dog give ham. Hvad skal jeg dog give ham.

Ja Lille Chiko er blevet utrolig kræsen.
Før i tiden spiste han sit hvalpefoder med glæde.
Hvor han tilsidst blev træt af det, nu e rvi dog vænnet ham over til voksen foder, hvilket han heller ikke vil spise, vi har prøvet dåsemad i tørfoderet, som han overhovedet ikke viser interresse i.

Pedigree Junior Chiken.
Noget fra AS, både tør mad osv.
Noget andet dåsemad fra fakta.
Frolic, elsker han, men kaster op af det.
vand i tørfoder, han rør det ikke

Vi skal snart til dyrlægen og vaccineres, så vil høre ham om råd der.

Har i nogle gode råd. hvad man kan gøre, da han har tabt sig. Han spiser kun når han er meget sulten.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg dog give ham.
  • #1   22. maj 2008 Hvor længe lader du foderet stå? og hvor hurtigt går du over til nyt foder?

• #2   22. maj 2008 hills. spisr min ellers utrolig kræsne hund, hun gør det samme at hun spiser det andet foder i en periode og pludselig vil hun ikke spise det mere, men nu har hun snart fået hills i 1 år og spiser det med velbehag <b>hver gang</b>

• #4   22. maj 2008 Altså, vi skifter foder over en periode på 4 dage. Foderet står indtil det bliver spist.

Overvejer også et skifte til de mærker, men det er så frbandet dyrt, at jeg ikke er sikker på det kan køre rundt.

• #5   22. maj 2008 Gangster havde det ligesådan for noget tid siden. Skiftede til royal canin. det virkede sku.

• #6   22. maj 2008 Det er dyrt at ha en hund!!!

• #7   22. maj 2008 Hvad med at lade fodret stå i 15-20 min. og så derefter fjerne skålen. Og så er der først mad til næste måltid - færdig.
    Så kan det godt være, at den gik hen og blev sulten.

• #8   22. maj 2008 Min hund er også meget kræsen, men han spiser varianter med lam&ris med glæde:o)

• #9   22. maj 2008 hvad med dåsetun... få´s biligt i perioder.... det bruger jeg til min extrem kræsne hund....

• #10   22. maj 2008 OKay, har fundet noget special foder til selve racen.
    Så vil se om det virker til ham, det er ikke så dyrt som almindeligt foder, så skal se hvor meget han skal have også kan vi prøve det. ^^

• #15   22. maj 2008 vil sige at du nok har valgt at gøre din hund kræsen ved at skifte foder så mange gange. nu forventer den noget nyt, så hvis du begynder at putte lækre ting i for at gøre det spændende, er du dømt til at skulle forsætte.

for det første skal du fjerne maden, det er ikke spændende når de har adgang til det hele tiden. du bliver nød til at vise at det er DIG der bestemmer og ikke den. så lad være med at give efter...

og da du købte din hund håber jeg at du vidste at det ikke ville blive en billig affærre. for hvor du spare, betaler du senere hen, enten i dyrelægeregninger eller i sorg for at midste din hund af diverse bivirkninger af dårlig mad.

hvis du hved hvad du har købt... nemlig et rovdyr, ved du også at den vil trives meget bedre på rigtig mad....råt... end at fodre den med korn!!!

Kommentér på:
Hvad skal jeg dog give ham.

Annonce