{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

bur {{forumTopicSubject}}

så blev d min tur.....
nu har jeg næsten snart fået nok a ødelagte ting, smiley

har ingen sofa tbage, ej heller skænk, nogle vægge er her dog endnu;)

D r vel ikk forsent m bur som snart 1 årig?
han har ikk altid gjort sådan først for nogen måneder siden, intet r ændret herhjemme.

d r hvad vi gør om morgnen:)

jeg står op m ham ca 2 timer før jeg ska gå, går en halv time /3 kvater, søger så hans mad på græsset og så har vi en time t a slappe a sammen de her ting er prøvet varieret feks mindre gå tur/længere gå tur. mindre tid sammen om morgenen
.
han fårfrossen leverpostej i stor kong, plus i et ben.
han er alene 8 timer

ca 1 gang om ugen har han ik splittet noget.

mon ik han kan lærer a være i bur som et år gammel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bur
  • #2   24. maj 2008 Han er stadig ikke så gammel, og som Sanne skriver, kræver det lang tid at træne alene hjemme. Synes det er flot med alt det i aktiverer ham med så det burde ikke være et problem :-), men måske har I ikke trænet nok i at han skal være alene - først i MEGET kort tid, senere 5 min og over nogle dage eller uger øger man til timer alt aefter hvordan hunden reagerer.

• #3   24. maj 2008 PS Hvor meget aktiverer I ham så om eftermiddagen/aftenen? Det er flot at han får noget søgearbejde om morgenen og derefter kan falde til ro sammen med dig, inden du går, men han skal jo også have styret sin nysgerrighed og mentalitet ved div udfordringer. Går du til træning med ham, eller træner du ham dagligt for dig selv, når i er ude at gå om eftermiddagen? Det er jo der han skal have afløb for dit og dat, og en mentalt træt hund er også rolig næste dag.
    Taler af erfaring, for havde en Border/tervueren blanding som åd hælene på mine sko hvis jeg "glemte" at aktivere under lufteturene....

• #5   24. maj 2008 morgen;)

Sanne nej d har jeg ik, men har hverken holdt ferie eller noget alt er som normalt.

imen må vel bar igang igen så.

miemiv: vi har gået t hvalpe træning, men ikke mere vil gerne starte lydighed på et tidspunkt.

jeg træner ham ik disederet, kommer et par gange omugen på oxbjerget hvor han leger m en masse andre og kan være fri.

ellers træner vi kun triks også noget i en 20 min halv times tid.
    går samme tur når jeg kommer hjem uden mad søgning.

pia k
    jeg har skåret d ned t han kun er i stue og køkken m baby gitter ud t gangen.
    har altid haft persiennerne oppe og bogle gange vinduer åbne, men d er os slut nu, alt blir lukket a og han hører radio.
    men godt a høre m buret og de er sku nogle sære nogen nogle gange;)

• #6   24. maj 2008 Bur er aldrig for sent og jeg mener det er en god løsning. Det får som oftest hunden til at slappe af, da den ikke har andre muligheder.

Held og lykke med det!!

• #7   24. maj 2008 Bare husk at bur træning er lige så omfattende som hvis du skal træne alene hjemme forfra......

• #8   24. maj 2008 majbrit jo det jo det men nogen mener d r synd andre sbt opdrætter anbefaler bur så sys ikk det er t a finde ud a..
    Cappy jamen jeg har ferie i juli, hvor jeg vil øve bur træning, skal lige finde d rigtige og hvor stort bør det engentlig være buret altså?

• #9   24. maj 2008 Malou- jeg er igang med burtræning med min egen hund.
    Det skal være stort nok til, at hunden kan rejse sig og bevæge sig.....Men tror måske lidt det er en smagssag om, hvad man har det bedst med.

• #11   24. maj 2008 tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
bur

Annonce