995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

efter 10 dage med olivers efter 10 dage med olivers

En lille opdatering på foderskifte. Nogle af jer har nok lagt mærke til vores mange spørgsmål om foder til Puma. Vi skiftede fra Hills hvalpefoder til Olivers hvalpefoder.

Puma spyttede Hills ud, når vi blandede det med Olivers. Så Puma gik over til Olivers ret hurtigt og havde en dag eller 2 med lidt dårlig mave.

Han får Olivers hvalpefoder og Omega3 olie. Nu her efter 10 dage har vi en hund, der vimser rundt når han skal have foder. En hund, der er meget mere vågen og samarbejdsvillig ved træning. En hund, hvis pels er blank og uden skæl og kløe! En hund, der har taget 1½ kg på og det pynter! En hund, der har fået flere muskler og er skudt i vejret.

Så for os har det været et godt valg at skifte foder! :o)

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter 10 dage med olivers
  • #1   24. maj 2008 Det lyder som den perfekte løsning:-) Hvad mere kunne man tænke sig? Det er bare super:-)

• #2   24. maj 2008 Sikke dejlig opdatering smiley

• #3   24. maj 2008 Kan godt forstå den bliver mere aktiv, ikke for at kritisere Oliver´s.

Min Hyrdehund blev hyper aktiv af at få Oliver´s. Der er et stort sukker indhold i deres foder.
    Så vi er gået over til Hennepet food. Nu er hun en alm. hyper aktiv hund på 9md.

• #4   24. maj 2008 Vi har brugt Olivers gennem 1½ år, Albert elsker det, og bliver ikke mere aktiv af dette.. Har heller ikke umiddeltbart hørt om andre hunde der er blevet det....

• #5   24. maj 2008 tror det er forskelligt fra race til race...

• #6   24. maj 2008 Hvor lyder det godt, det vil glæde Olivers at høre.

Mine hunde blev altså ikke mere hyper på Olivers end de plejede at være og jeg kan ikke umiddelbart læse nogen steder i deres ingrediens-liste, at der skulle være sukker i !

• #7   24. maj 2008 Vi bruger det forresten også og det er det som Basse vokser bedst på smiley

• #8   24. maj 2008 Min pige elsker også olivers :o)

• #9   24. maj 2008 Jeg har dog ikke nævnt at Puma bliver hyper af Olivers? (Majbritt S)

Med vågen mente jeg, at han er mere opmærksom og vil gerne samarbejde. Hvor at han på Hills var dvask og ugidelig sommetider. Og det hænger jo sammen med, at ugen op til vi købte Olivers, der nægtede han at spise Hills. Han sultede sig faktisk og spiste kun, når han ikke kunne mere. :oS Han var ovenikøbet ligeglad med at der var tun i olie blandet i Hills eller leverpostej. De problemer er der intet af nu :o)

• #10   24. maj 2008 Altså - det er ikke længere nødvendigt med tun eller leverpostej. herligt! Jeg gider nemlig ikke en kræsen hund

• Des (
    Des ( Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 47
    #11   25. maj 2008 For mig var det så lige omvendt - var nødt til at gå fra Olivers til Hills. Havde valgt Olivers da jeg havde hørt meget godt om det, samt at det jo er dejligt nemt at bestille, men Jerry blev hurtigt misfarvet af det - han blev meget rød i sin hvide pels smiley Snakkede med hans opdrætter om det og hun sagde at rød pels ofte skyldes for mange tilsætningsstoffer i foderet, og at Olivers faktisk er berygtet blandt flere spaniels opdrættere for at give rød pels smiley Skiftede efter anbefaling af dyrlægen til Hills Natures Best, og skal lige love for at det hjalp smiley Når det er sagt skal det dog nævnes at vi går til træning med en anden eng. spr. spaniel som altid har fået Olivers, og hun er ikke speciel misfarvet, så må ikke det kan konstateres at være forskelligt fra hund til hund smiley

• #12   25. maj 2008 Marian Desrumaux B
    Louis som er hvid/sort er heller ikke blevet misfarvet af dette....

• #13   27. maj 2008 Vores hvalp, som vi desværre ikke har mere, var på Olivers de 9 mdr vi havde hende, og på trods af hendes sygdomme og madlede lykkedes det os at holde hendes vægt og ernæring på et acceptabelt niveau. Uden Olivers er jeg sikker på at hun ikke ville have overlevet så længe som hun nu gjorde.

Min mors rottweiler lever også af Olivers, og der bliver spist op hver gang og hun er en flot, atletisk hund, aldrig hyper.

Ang. farven har jeg ingen kommentarer da både min mors og min hvalp var sorte smiley

Venligst Thilde

Kommentér på:
efter 10 dage med olivers

Annonce