{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

det sgu blevet dyrt... {{forumTopicSubject}}

Nu er Dværgpinschere min race, så det er det jeg mest kigger på, men falder næsten bagover når jeg ser rundt om på nettet at en pinscher hvalp uden tavler koster mange steder 5000,- når man kan få en med DKK tavle til 1500,- mere...
Da jeg købte min for 2 år siden uden tavle kostede han 3000,- .. Og sådan er det jo med mange racer især de små størrelser.. det jo helt vildt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det sgu blevet dyrt...
  • #1   28. maj 2008 Ja det er sindssygt hvad man nogen gange skal give for en hvalp uden tavle. Har set nogen til 8.000 kr., hvilket er det samme som min collie (MED tavle) kostede i sin tid smiley

  • #2   28. maj 2008 Ja det er jo vandvittigt smiley

    Hvis jeg var avler og prøvede og gøre et godt stykke arbejde så var jeg sgu blevet sindsyg smiley


  • #3   28. maj 2008 ja det er vildt jeg gave 8000 for diesel med tavle og jeg håber ikke racen bliver dyre

  • #4   28. maj 2008 hmm ja det er sku sindsygt... jeg gav selv 1800 kr for lille bitte søde lucky. og kommer tit til at grine lidt inde imig selv når jeg ser de der chi til 11000 kr og jeg ved ikek hvad

  • #5   28. maj 2008 Så lige nogle Chi'er til 9.500 UDEN tavle. For S**** da, det er ligeså meget som Molly kostede (med tavle) Ö Og hendes race er ikke engang særlig udbredt... Men okay - efterspørgsel fremmer udbud, så hvis der er købere er der jo også sælgere :S Selv til så skør en pris.... Hvis jeg var eventuel køber, ville jeg da helt klart ofre 3.000 kr. ekstra og få en hund med tavle..!

  • #6   28. maj 2008 Sussi B: Jep, specielt når det nu er en race hvor der bliver avlet på alt der kan gå og stå

  • #7   28. maj 2008 Ditte & Morten: jeg var ude og besøge et lille stueopdræt af cavalierer for knap 1 mpned siden. Hun var blevet ringet op af nogle andre opdrættere, og fået at vide at hun sælger hendes hvalpe billigere end alle andre. Priserne på cavaliererne er nemlig steget til 9000-9500. her til sommer er de så steget til 10.000.
    Cemile med Nando købte jo Nando for knap et år siden for 8500 og det samme sted som hun købte Nando er jeg nu skrevet op til en hvalp til om ca. 4 måneder, og de koster nu 10.000.

    Men det er fint nok.. det er jo med DKK tavle... men tror priserne er stauneret (staves) nu.


Kommentér på:
det sgu blevet dyrt...

Annonce