{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

gang i den.... {{forumTopicSubject}}

hold da op... så kom forældrenes hund lige på besøg for at blive passet og sikke meget gang i den der var... ingen af hundene kunne holde sig i ro og vores var mere eller mindre umulig at holde... smiley

men nu ligger de begge roligt på altanen og spiser kalunben... det er nemlig guf... (i deres hoveder i hvert fald.... ;))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gang i den....
  • #1   30. maj 2008 altså vi har en alm lab og mine forældre har så blandingen... med lab i også... det er svært at sige hvor meget motion og gåtur en lab eller golden blanding skal have men de fleste mellemstore hunde har brug for 2-3timers gåtur/motion/aktivering hver dag... men det kommer altså MEGET an på hvilken blanding i vælger for der er står forskel på behovet for aktivering og motion racerne i mellem.... men læs om de enkelte racers behov og så prøv at vælge en ud fra hvad i kan give den og hvad der passer til jer... smiley

• #2   30. maj 2008 (link fjernet) der står loidt omkring det inde på denne side.. smiley

• #3   30. maj 2008 det er nemlig det... hvis i søger lidt på nettet kan i også finde sådan nogle tests der kan bedømme hvilken race der passer bedst til jer... det er selvfølgelig ikke noget man skal gå 100% efter men det er jo rart at se hvad sådan en test ville vælge...

• #4   30. maj 2008 Så er det IKKE en labrador I skal have.. De har tendens til at tage på, og kræver en del motion.

Jeg kæmper en strid kamp med min..

Og det lyder sørme hyggeligt, Sidsel:-) Vi passede også hund sidste weekend:-)

• #5   30. maj 2008 En Golden kræver lige så meget motion*S*

Men ja det er to dejlige racer *S*

• #6   30. maj 2008 Jeanette - ja det er også hyggeligt... passede min niece på 5 i morges og nu er det forældrenes hund på 7 der skal passes...

jeg vil sige at vi også kæmper lidt med chikas vægt men det er 1 kg vi arbejder med... vi har så også været heldige med at hun er meget rolig og falder hurtigt til ro...

tilde (mine forældres hund) er en blanding af både lab. schæfer. border collie, fox terrier og dobberman så hun har også været en mundfuld og hun har temperament som en schæfer... hun snakker i hvert fald lige så meget...

• #7   30. maj 2008 pyha da *GG*

Ja Luuna er også meget rolig.. Jeg er sygemeldt pt og hun bliver slæbt ud på lange ture *S* Svømmer om lørdagen og når vi kommer forbi en sø, hvor jeg kan få lokket hende i

• #8   30. maj 2008 skal du lokke lune i vandet? vi skal nærmest det modsatte... men det gør heller ikke noget det er sundt for hende... smiley

• #9   30. maj 2008 Ja.. det er kun i hundesvømmehallen, hun hopper i af sig selv.. ellers skal jeg smide guffer ud i søen..

Det er ret trælst faktisk, for ja svømning er rigtig godt

• #10   30. maj 2008 sjovt... hele sommerperioden der har vi meget ofte en våd vuf med ind fra gåture... vi siger sådan set ikke noget til det... der er bare en af søerne her i området der lugter virkelig meget fordi folk smider madrester ud til ænder der ikke er der... :S og den er vi ikke så glade for hvis hun hopper i... hmm hvad med at kase pind eller noget ud i en sø? kan det ikke få hende til at svømme ud?

• #11   30. maj 2008 Joo 2 gange.. 3. gang er en selvhenter *S*

Og Luna stinker i dag.. hun har været i Køge Å..fyyyyha da

• #12   30. maj 2008 ja okay.... så kan jeg godt se problemet... chika bliver ved indtil vi stopper og mener at nu er hun ved at være for træt til at svømme mere.. smiley men pinde er også næsten bedre end mad... hvilket er ret utroligt... hun er nemlig MEGET madglad... men pinde kan næsten tage opmærksomheden fra en godbid.. hihi.... smiley

• #13   30. maj 2008 chika lugter kun fordi hun lige har fået et gnaveben med kalun i midten og det lugter bare... tilde er ikke helt færdig endnu... så hun er stadig forvist til altanen.. smiley

• #14   30. maj 2008 hehe.. Mad er bedre end pinde her i huset *G*

• #15   30. maj 2008 det er det også når det kommer til stykket er maden også mest interessant men pindene kan få en til at glemme maden lige nogle minutter... smiley

• #16   30. maj 2008 det skal så siges at får hun lov at ligge med en pind så spiser hun også den... smiley

• #17   30. maj 2008 Luna splitter dem bare af *G*

• #18   30. maj 2008 sidsel...uha de guffer så......også hyggeligt at afslutte dagen med et godt ben :o)

He he jeanette....kan godt lide den med, at du må smide mad ud i vandet *GG*.....du fodre ikke ænder men hund ......tror også den ville være gangbar ved Emma........hun dykker gerne efter mad .......men pinde kan vi stikke op hvor solen aldrig skinner......dem henter hun ikke.

• #19   30. maj 2008 Hehe ja, Susie *S*

Det er utroligt, hvad man gør for at få hunden ud og svømme loool

• #20   30. maj 2008 Ja, men Luna har ikke læst manualen for labber helt igennem.. Hun springer kapitler over *G*

• #21   30. maj 2008 Tina P !

En golden kræver ikke nær så meget motion som en lab ! Da en lab gerne er mere livlig og "utrættelig" ! Mens de FLESTE golden ofte er mere dovne smiley Sofus gider ikke det helt vilde, men han elsker at ligge ude i haven og sove smiley

Men jeg er ved at begynde at cykle lidt med ham da jeg altså mener han er liiiidt for doven ! Og jeg har altså ikke luften til at løbe meget hurtigt langtid !

Inden jeg bliver overfaldet, det er ikke alle hunde der har det som jeg har beskrevet, men de fleste smiley

• #22   30. maj 2008 Sandie: jeg overfalder dig ikke, men det passer altså ikke.. Min lab er bestemt ikke mere livlig og utrættelig end en Golden *S*

• #23   30. maj 2008 Jeanette ! Jeg sagde heller ikke at ALLE var det !!! GG

Meeen så er din hund bare doven ;-P

Kommentér på:
gang i den....

Annonce