{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen tænder...hmmm
  • #1   1. jun 2008 Hvad siger den Kennel i skal købe den ved??

• #2   1. jun 2008 Jeg mener de begynder at få tænder omkring 3-4 ugers alderen... Så ja.. I mine ører lyder det mærkeligt.
    Om det har nogen betydning for de blivende tænder eller om det betyder at der ikke er blivende tænder ved jeg ikke

• #3   1. jun 2008 De er ikke bekymrede, men de skal til dyrlægen i morgen og vil selvfølgelig spørge ham, de har aldrig set det før. Tænkte på om man kan få hunden scannet eller tage billeder for at se om de andre tænder sider ovenover så den får de alm. tænder.

• #4   1. jun 2008 Mærkelig nok var det vores hund der fik først øjne og var mest fremme i skoene...

• #5   1. jun 2008 hmmmm det lyder mystisk, normalt har hvalpe den del tænder, som de får(som Alex skriver) når de er 3-4 uger. De har selvfølgelig ikke fuldt tandsæt, men 4-5 tænder, det lyder mærkeligt.

Jeg ville nok have betænkeligheder, måske evt få taget røntgen billeder af kæben for at se, om der er tænder, der venter, for det har jo ligesom også en indflydelse på om hunden kan spise. Ved ikke om du skal bruge den til noget ud over familiehund?

• #6   1. jun 2008 Det er en familiehund(hun har en knækket hale) tror jeg ringer til dyrlægen i morgen og tager en snak med ham, er lidt bekymret.

• #7   1. jun 2008 Jeg ville i hvert fald forlange at den bliver røntgenfotograferet, for at se, om der overhovedet kommer tænder, inden jeg ville tage den hjem, som sagt skulle den jo helst kunne tygge sin mad.

• #8   1. jun 2008 Ja det er jo lige det, det skal lige siges at der er kommet måske fire tænder i løbet af denne uge. Vi var derhenne i sidste uge og der havde hun kun en tand. Men tager lige en snak med dyrlægen. Det er vist det bedste

• #9   1. jun 2008 ja, det er en god ide:-)

• #10   1. jun 2008 Det er dem der starter først som slutter sidst efter min erfaring.

Jeg fik min første mælketand som 2 dage gammel (og jeg er taget ved planlagt kejsersnit, altså var jeg yngre end hvis jeg selv var kommet ud) Den næste tand som 2 uger og resten kom som hos andre børn. Jeg har så en tilstand som hedder aplasi, som gør at jeg ikke har fået alle blievende tænder, så det er en god ide at få taget et røgntenbillede af hvalpen for at se om der er anlæg til blivende tænder.

• #11   1. jun 2008 bianca, min datter blev født næsten 3 uger efter termin, hun fik sin første tand, 14 dage før hun blev 1 år!! så der er måske noget rigtigt i den teori;-) men hun har forøvrigt også aplasi (hjørnetænderne i overmunden) og skal have implantater i :-((((

Kommentér på:
Ingen tænder...hmmm

Annonce