363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Ny legekammerat Ny legekammerat

Babett har fået sig en ny legkammeret, det er en West highland white terrier på 8 uger.

En af mine naboer, har lige fået en West highland white terrier fra en opdrætter på Fyn (Ringe).

Vi var så på besøg hos naboen, og der var ingen problemer, Babett lagede sig ned, og lod hvalpen komme til sig, og så begynde de at "slås".
Babett rulle fra side til side og den lille hvalp, kravlede rund på hende, de nød det bare de to. Sådan gik der en ½ times tid. aå var den luille træt og lagde sig ind til,Babett og sov.

Dejligt at se at nogen gider at gør noget for at socialicer sin hvalp fra start.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny legekammerat
  • #1   4. jun 2008 Vi har været på udstillig i weekenden. Jeg havde min lille nye Canadier med. Han blev ikke udstillet, da vi venter på papirerne fra Canada.

Da vi var inde i hallen ( til BIS og Gruppe konkurencerne ) var Champ i snor og legede med et tøjdyr. Han smed den op i luften, knurrede og havde det bare sjovt.
    Der var en stor Shæfer, der skulle ind til bedst i grupen og jeg kunne bare se og høre, at den begyndte at både gø og pive. Så jeg gemte Champ's tøjdyr væk, for ikke at genere Shæferen..........de stod jo ligfe og skulle ind i gruppen.
    Ejeren sagde til mig, det er ikke tøjdyret.............men min han elsker bare babyer. Så fik Champ fri snor og han kravelede overalt på den store hund og det var bare herligt at se. Flere stoppede op og bare nød synet :o)
    Mine selv om de er små, har nu ingen probnlemer med store hunde :o)

Kommentér på:
Ny legekammerat

Annonce