{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Ih hvor jeg savner ham {{forumTopicSubject}}

Morten og jeg skal på ferie her senere i dag og Joey kunne ikke komme med, så i går var vi inde og aflevere Joey hos mortens søster til pasning.. Og NØJ hvor jeg allerede savner ham, jeg overlever ikke indtil lørdag.. Hvade egentlig troet det ville være dejligt at få lidt "fri" og ikke skulle ud med ham osv.. Men jeg savner ham bare.. sidder helt og overvejer at afbestille hans tid hos dyrlægen på mandag hvor han skal kastreres og have ordnet nogle tænder fordi jeg ikke vil undevære ham igen..

Har i det også sådan når jeres hund er væk...? det føles bare helt forkert uden den lille spirrevip...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih hvor jeg savner ham
  • #2   4. jun 2008 du skal nok overleve skal du se:-) nu tager det jo ikke meget mere end en time hos dyrlægen, så kan du rigtig hygge over ham, når i kommer hjem efter operationen, så er jeg sikker på han 'tilgiver' dig:-)

  • #3   4. jun 2008 Jeg har indtil videre overlevet 2 mdr uden Giz og har stadig en måned tilbage,jeg er ikke død endnu, selvom det er slemt, så det overlever du sgu nok ;O)

  • #5   4. jun 2008 Kender det alt for godt. Mickey har sovet hos svigermekanikken en 2-3 gange i det lidt over et års tid, vi har haft ham og huset er al for tomt uden Mickey.

    Jeg fik Mickey kastereret i mandags og nøj, hvor jeg gik rundt om mig selv, dels fordi han jo var under narkose og fordi at huset var så tomt.

    Men jeg tror nu også at det er meget sundt smiley Det er sundt at savne, ik


  • #6   4. jun 2008 Første gang jeg skulle undvære hundene var på en ferie i 2 uger til spanien. Jeg nød slet ikke ferien til sidst, det var ALT for lang tid og jeg savnede dem hele tiden.

Kommentér på:
Ih hvor jeg savner ham

Annonce