421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

adfærds træning.. råd søges adfærds træning.. råd søges

har et lille problem med begge vores hunde.. hver aften efter aftensmad bliver hundene bare så trælse.. de vil konstant ud og gå tur... og det er på trods af at de får to lange gå ture kl 15.00 og så igen kl 20.00... men de bliver ved lige så snart man kommer ind af døren med at følge en i hælene.. man skal bare nærme sig døren ud til så er de der... og gud nåde og tryste dig hvis du tager dine sko på.. i ved hvad jeg mener...
det skal lige siges at de har fri adgang til rigtig stor hunde gård..
hvordan skal jeg stoppe dette.. vi har trænet med at de skal ligge på deres plads når vi går.. og at der ikke er nogen står afskeds scene eller noget.. men uden særlig stor resultat.. er der mere jeg kan gøre for det er godt nok ved at være en stor belastning at vores aftner skal foregå på den måde.. den store kan enda finde på at vandre frem og tilbage selvom vi begge ligger og ser film.. hun stopper først henne ved en 22.00 tiden..

er ved at få spat.. så gode råd søges...

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  adfærds træning.. råd søges
  • #2   4. jun 2008 Jeg ville træne dem i at der ikke nødvendigvis sker noget bare fordi du evt. går til døren finder deres liner frem eller evt. tager sko på... gør det mange gange uden der sker noget, for til sidst kan hunden ikke regne ud at forbi du evt. finder linerne frem så skal vi ud at gå...
    Tror bare det er blevet en dum vane for dem...

• #3   4. jun 2008 hehe ja det er skam også prøvet.. det er virker fint på den lille.. men nu er den store jo lidt hurtig.. giver du hende feks en strømpe med godbider i bliver den skam bare flået.. giver du hende noget der tager længere tid altså noget der er stærkere optager hun blåt sin dårlige vane når hun er færdig... hun har to af de der hunde spil.. men hun løste dem begge inden for 10 min.. og det var første gang... de har ikke altid været sådan.. ved ikk om det er fordi hun prøver grænser af.. det kunne godt tyde lidt på det.. og at den lille så bare følger hendes eksempel... hun er jo lidt af en kompelks dame med hendes fortid

• #4   4. jun 2008 betina V ja det kunne jeg prøve..

• #6   4. jun 2008 nå skal til upen by night nu.. tjekker lige ind når jeg kommer hjem...
    men flere gode råd tages imod med stor taknemlighed

Kommentér på:
adfærds træning.. råd søges

Annonce