{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Ikke noget med hunde... {{forumTopicSubject}}

VI havde tema dag på skolen idag hvor der var en masse fordrag om kost, narko, vold og bla. var rådet for større færdsels sikkerhed der jeg valgt at høre deres fordrag. Jeg sætter mig ind i lokalet med 2 andre og foredraget strter.
DEt er en ung fyr der står der han starter med at sige:
DEt er onsdag morgen og ingen er så friske så jeg starter med en musik video og han sætter Simple Plan: Untitled på den kan ses på boogie's hjemmeside.
Når men jeg tænker den har jeg set før men jeg havde aldrig tænkt over handlingen i musik videoen. Den handler om et trafik uheld hvor en pige dør og familien bliver helt knust. Da jeg havde set den fik jeg det helt dårligt over at jeg aldrig har overvejet at når nogen dør i trafikken så rammer det andre end lige dem i bilerne. DEt smadre jo fuldstændig livet på familien. Han begyndte så at fortælle om at hvis man bare køre 10 km for stærkt BARE 10 km svare det til at blive kastet ud fra 5 sal.

Har haft det så vildt dårligt hele dagen over at så mange dør i trafik uheld, og at de fleste ikke har sele på og det er grunden til de dør. Jeg har aldrig selv sele på. MEn da jeg skule ud og køre med min mor idag tog jeg sele på for første gang i 2 år. Jeg elsker fart og det skal helst gå stærkt når jeg er ude og køre med nogle men efter idag kan ikke lide at køre hurtigt jeg gik helt i panik da min mor kørte 2 km for stærkt.

Syntes at hvis i kender nogen eller hvis i selv køre for stærkt burde i tage til nogle af de møder de holder. Det får en til at tænke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke noget med hunde...
Kommentér på:
Ikke noget med hunde...

Annonce