{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se lige min lille mops hvalp!
  • #1   6. jun 2008 hvor er hun dejlig:-D

synes det er mere og mere sjældent de ses i sorte:-)

• #2   6. jun 2008 Hehe de er ikke nemme at finde, det har du ret i Anja smiley

• #3   6. jun 2008 Tusind tak Tine :o)

• #4   6. jun 2008 nåhh så sød helt og afdeles bedårende....

lige et par spørgsmål hvis det ikk gør noget...

hvor meget kræver en mops... nu tænker jeg ikk på de alm hunde krav...
    tænker pels. sygedomme.. deres øjne.. og så ja motion... og hvordan de er at træne.. ja i bund og grund hvordan de er osv..

• #5   6. jun 2008 Hej Betina. Det er helt okay, jeg skal besvare dem så godt jeg kan :o)

En mops kræver ikke så meget ang. pelspleje, jeg børster mine når jeg synes det er tiltrængt. En gang om ugen er sådan set fint. Men de fælder meget så hvis man vil forhindre det lidt, er det en god idé at børste ofte. Deres øjne? .. Hmm, altså de snasker ud af øjene, det fjerner jeg med vat, ellers er der ikke noget dér. Til gengæld er der deres næsefolder, som skal holdes rene, ellers går det let betændelse i. Taya døjer med svamp i næsefolden, fordi den er for bred og nemt bliver fugtig. De kræver IKKE meget motion, men Taya er helt vild med gode gå ture når der ikke er for varmt. Så jeg tror lidt det er en vanesag. De bliver så dovne som man tillader, for det er en aktiv hund, men de er så skønne smiley Taya er meget lærenem. Og du skal være indstillet på, en hund der følger dig i alt. Håber det var svar nok .. Ellers må du skrive!

• #6   6. jun 2008 De er MEGET kærlige og kysse glade smiley

Kommentér på:
Se lige min lille mops hvalp!

Annonce