"Danmarks hurtigste bil", med hund?!?! {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem fra en weekend til DHB og jeg er dybt forarget!!
Folk tager hunde med sådan et sted! Hva pokker sker der for det??
Det er altså LARM (biler og høj musik), fulde mennesker og MANGE mennesker. og det er rå asfalt på hele området..
Bl.a. var der en amstaff lignende hund, næsten helt hvid, som var solskoldet i hoved, på ører, ned ad ryggen..
Der var også en dame der vadede frem og tilbage i rask tempo med en langhåret schæfer, med tungen hængende langt ud af halsen..
Så var der en tre-benet samojede, som tydeligvis også havde det meget varmt.
Derudover så jeg en del taskehunde og muskelhunde, samt hundehvalpe...
Jeg fatter simpelthen ikke at folk tager deres hunde med sådan en sted og udsætter dem, for den slags.....
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
apr 2006
OG DET HEL UDEN PROBLEMER!
har vi kørt træf,, og han sidder bag i bilen... har han vat i ørerne.. er det koldt har han halstørklæde om ørerne... kasket der er specialsyet i USA hvis solen er skarp!
..og der er ingen problemer der...ggg.
Jeg tror ikke på man skal gøre problemet større,,end der igrunden er... jeg føler ikke Harley "lider" til disse træf,, og andet bilmix vi slæber ham med til! *SS*
apr 2006
og der er da ligeså stor tumult med råben og skrigen karruseller der drejer exc.. der er masser a larm! .. det foregår osse under åben himmel..
..men der er fokus jo omkring hunden... så det ok?
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
lige som når vi er en tur på striben om sommeren, så tager vi da heller ikke hundene med, men under mig gang på gang over at man kun ser kamphunde der, det er som om man er ekstra sej hvis man har en farlig hund og en hurtig bil.
(mangler en smily der kan rulle med øjnene)
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
jun 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 15
Man skal selvfølgelig ikke overdrive, men synes da kun det er fint hunden oplever en masse ting, hvis den selv synes om det.
Vi kører selv road racing, og her har folk deres hunde med en hel weekend af gangen. De hunde der er med, nyder det i fulde drag selvom der er mennesker, larm osv. Vores kommende hvalp skal også med til DM de 10 gange om året, hvis den selv synes om det.
Dem der har børn har jo også deres nyfødte med i barnevogne, det er da ikke værre end at have hunden med... Så længe forholdene er i orden.
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 334
Men at tage en hund med derover en hel weekend , det er for sygt.
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
Kan ikke se hvordan man kan forsvare at tage hunden med til så noget..
.
Marianne & Kim - Snart med hvalp ! Hvordan ved du at din hund "synes om det"? Tvivler på at nogen hunde logrer med halen, hvis en bil skyder en flamme! Desuden synes jeg heller ikke at babyer hører til sådan et sted.
Der blev ikke taget hensyn til de hunde der var med til dhb, færdig slut.
sep 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 245
Vi har nogle gange Astro med om aftenen når der er træf her på øen. Der står folk bare og snakker, og i ny og næ brænder de dæk af - men der kan man jo selvfølgelig være lidt ansvarsbevidst og gå væk med hunden! Astro kan godt li at være med, - der er jo masser af mennesker man kan snakke med:-)
apr 2006
..jeg kan ikke se problemet værre end så mange andre steder man har sin hund med sig?
Brian og Brian liner... disse typer findes jo over hele kloden!!!
Jeg kunne følge dig noget bedre,,, hvis din forargelse byggede på "folks" dumhed at lade deres husdyr blive i deres biler... imens de hyggede sig med underholdning! ,, SÅ havde jeg bestemt osse været oppe af stolen! ,,, men kan desværre ikke helt følge din påstand der.... sorry
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
En hvid solskoldet hund - ja det siger jo sig selv.
En meget utryg og forvirret hvalp - samme som overstående.
En hund på tre ben, rende rundt på asfalt (iøvrigt med smadrede flasker osv!!) en hel dag.. "lækkert"..
osv...
osv...
Fatter ikke at du ikke kan se forargelsen.....
"Danmarks hurtigste bil", med hund?!?!