{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

"Danmarks hurtigste bil", med hund?!?! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en weekend til DHB og jeg er dybt forarget!!
Folk tager hunde med sådan et sted! Hva pokker sker der for det??
Det er altså LARM (biler og høj musik), fulde mennesker og MANGE mennesker. og det er rå asfalt på hele området..
Bl.a. var der en amstaff lignende hund, næsten helt hvid, som var solskoldet i hoved, på ører, ned ad ryggen..
Der var også en dame der vadede frem og tilbage i rask tempo med en langhåret schæfer, med tungen hængende langt ud af halsen..
Så var der en tre-benet samojede, som tydeligvis også havde det meget varmt.
Derudover så jeg en del taskehunde og muskelhunde, samt hundehvalpe...

Jeg fatter simpelthen ikke at folk tager deres hunde med sådan en sted og udsætter dem, for den slags..... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Danmarks hurtigste bil", med hund?!?!
  • #2   9. jun 2008 ...der findes ørepropper *GGG*

• #4   9. jun 2008 Berit: .lool.. .... man ska jo ik gøre sig bedre end man nu engang selv er... og må tilstå Harley godtnok er slæbt med til meget der har noget med træf og biler at gøre!!
    OG DET HEL UDEN PROBLEMER!
    har vi kørt træf,, og han sidder bag i bilen... har han vat i ørerne.. er det koldt har han halstørklæde om ørerne... kasket der er specialsyet i USA hvis solen er skarp!
    ..og der er ingen problemer der...ggg.
    Jeg tror ikke på man skal gøre problemet større,,end der igrunden er... jeg føler ikke Harley "lider" til disse træf,, og andet bilmix vi slæber ham med til! *SS*

• #5   9. jun 2008 "folk " udsætter osse deres hunde til den årlige bakketur.. hvor der er hundekomsammen! ..
    og der er da ligeså stor tumult med råben og skrigen karruseller der drejer exc.. der er masser a larm! .. det foregår osse under åben himmel..
    ..men der er fokus jo omkring hunden... så det ok?

• #6   9. jun 2008 nu har jeg ike været til dhb, men min kæreste er lige kommet hjem derfra. han snakkede også om at det var ret synd for de hunde som var med, og jeg forstår ikke hvorfor man har behov for at tage hunden med.

lige som når vi er en tur på striben om sommeren, så tager vi da heller ikke hundene med, men under mig gang på gang over at man kun ser kamphunde der, det er som om man er ekstra sej hvis man har en farlig hund og en hurtig bil.

(mangler en smily der kan rulle med øjnene)

• #7   9. jun 2008 så det også på hestemarkedet vi har været på hele weekenden... :o( varme hunde.... synd for hundene... kan da se på vores at de har det træls med varmen... så den gå tur jeg havde tilmeldt mig i lørdags med diego blev aflyst... alt for varmt og så især omkring middagstid... puha da... der skal de have skygge og vand...

• Marianne !
    Marianne ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 15
    #9   9. jun 2008 Kan godt se det er enormt syndt hvis folk ikke er opmærksomme på at der skal være nogle behov der er stillet, så som skygge, fri adnag til vand osv. Men hvis man nu sørger for disse ting, og hunden ellers lader til at synes det er ok, synes jeg nu ikke det er synd at have dem med, det er da ikke mere stressende end Hundens Dag, en tur på Strøget eller andet hvor der er mennesker.

Man skal selvfølgelig ikke overdrive, men synes da kun det er fint hunden oplever en masse ting, hvis den selv synes om det.

Vi kører selv road racing, og her har folk deres hunde med en hel weekend af gangen. De hunde der er med, nyder det i fulde drag selvom der er mennesker, larm osv. Vores kommende hvalp skal også med til DM de 10 gange om året, hvis den selv synes om det.

Dem der har børn har jo også deres nyfødte med i barnevogne, det er da ikke værre end at have hunden med... Så længe forholdene er i orden.

• #11   9. jun 2008 Ja , jeg var os derovre, og var dybt rystet over at folk havde taget deres hunde med, jeg kunne knapt nok holde det ud, så tør slet ikke tænke på hvis jeg havde været i hundenes sted..
    Men at tage en hund med derover en hel weekend , det er for sygt.

• #12   9. jun 2008 Annette B Der er forskel på DHB og almindelige træf (ikke at jeg billigere træf mere).. Mange af bilerne er enormt støjende og de kører også inde i folkemængden..
    Kan ikke se hvordan man kan forsvare at tage hunden med til så noget..

.
    Marianne & Kim - Snart med hvalp ! Hvordan ved du at din hund "synes om det"? Tvivler på at nogen hunde logrer med halen, hvis en bil skyder en flamme! Desuden synes jeg heller ikke at babyer hører til sådan et sted.

Der blev ikke taget hensyn til de hunde der var med til dhb, færdig slut.

• #13   9. jun 2008 Jeg var også derover, og synes også at hundene ikke hører til der! Alle de hunde jeg så halsede rundt og var rigtig varme:-(
    Vi har nogle gange Astro med om aftenen når der er træf her på øen. Der står folk bare og snakker, og i ny og næ brænder de dæk af - men der kan man jo selvfølgelig være lidt ansvarsbevidst og gå væk med hunden! Astro kan godt li at være med, - der er jo masser af mennesker man kan snakke med:-)

• #14   9. jun 2008 Sabine; ... jeg mener det er yderst forkert at skære alle over en kam... jeg har bestemt flest gode oplevelser til sådanne begivenhedder der! både til dragrace og andet træf... hvor folk har deres kæreste eje med sig! ... din oplevelse fortæller jo heller ikke om dem du har mødt har sørget for at ha en tår vand med sig til deres hunde? eller en lille parasol? ... telte ? campinvogne? exc...
    ..jeg kan ikke se problemet værre end så mange andre steder man har sin hund med sig?
    Brian og Brian liner... disse typer findes jo over hele kloden!!!
    Jeg kunne følge dig noget bedre,,, hvis din forargelse byggede på "folks" dumhed at lade deres husdyr blive i deres biler... imens de hyggede sig med underholdning! ,, SÅ havde jeg bestemt osse været oppe af stolen! ,,, men kan desværre ikke helt følge din påstand der.... sorry

• #15   9. jun 2008 Jeg ser hunde der "halser" efter vand - med tungen hængende langt ud af halsen.. Uanset om hunden har fået en parasol eller en tår vand, så er den da ikke veltilpas. Det kan enhver hundeejer med forstand da se.

En hvid solskoldet hund - ja det siger jo sig selv.

En meget utryg og forvirret hvalp - samme som overstående.

En hund på tre ben, rende rundt på asfalt (iøvrigt med smadrede flasker osv!!) en hel dag.. "lækkert"..

osv...

osv...

Fatter ikke at du ikke kan se forargelsen.....

Kommentér på:
"Danmarks hurtigste bil", med hund?!?!

Annonce