{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Gruv mishandling afdækket i norge {{forumTopicSubject}}

Fik de her links på min mail fra en venninde i Norge sent i går aftes.
Hun sendte mig dem fordi hun mistænker at hinde og mig har kæmpet med denne kvinde tidligere ang hundene.
I link 2 er der en race (sjelden gjeterhund....dvs....fårehund/hyrdehund)madtilsynet ikke ønsker at oplyse netop for at bevare ejers anonymitet....Jeg kan oplyse at racen det drejer sig om er Kaukasisk Ovtcharka

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2467510.ece
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2473681.ece

Har også fugt sageni Norsk tv hvor de sagde i går at de nu vil vurdere(MERK:VURDERE!!!) at frakende kvinnen ret til at holde hund!
Hvad med ANDRE dyr spørger jeg bare????!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Limning af tremmestole 1.040 kr.
  • Græsslåning af ca. 300 m² plæne 300 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 850 kr.
  • vinduespudsning 530 kr.
  • Havehjælp til bekæmpelse af efeu og klargøring af to bede 1.000 kr.
  • Flytterengøring dødsbo 1.760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gruv mishandling afdækket i norge
  • #1   11. jun 2008 Gruv i overskriften skal selvfølgelig være GROV.Undskyld tastefejl:-)

• #2   11. jun 2008 Rie & Neo: Jeg tror det vl være meget usikkert at de valpe kan blive "normale" hunde,men det ville jeg så også sagt om ALLE racer der havde ha sådan en start. Tror det er meget individuelt fra valp til valp.Nogen kan sikker blive supr familjehunde....absoludt....!!!
    Men at de lle sammen kommer til at blive det,det tvivler jeg på.

• #3   11. jun 2008 Ej jeg får det helt dårlig, er netop blevet kontaktet af en dame fra Norge som er meget intr i min tæve Dværg pincher hvalp, er ved at få tingende på plads, så hun kan indføres til Norge. læser jo at hende der er tale om havde Dværg pincher. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være den samme, men det løber mig "sku" lidt koldt ned af ryggen. hvor er det trist at nogle kan være sådan mod dyr.

• #4   11. jun 2008 Jeannet P : Hvad hed hun? Send navn på pb.
    Hinde her bruger nemlig stadig sit eget navn på trods af dårlig ry i mange år. Hun handlede for nogle år siden også med Rottweiler og derfor mit kendskab til hinde.

• #5   2. dec 2009 hende fra Norge som omtales er en formodentlig psykisk syg kvinde, men det undskylder ikek hendes årelange dyremishandlinger

hun er forlængst smidt ud af Norsk Kennel klub men det forhindrer hende desværre ikke i fortsat at avle og mishandle hunde

prøv på facebook at lave ne søgning på "Dødens Kennel" så komemr der meget mere detaljeret og grufulde ting for dagen om hende og hendes måde at behandle hunde på

hun har avler og sælger stadigt under navnet Little merlins kennel" selvom om hun mere og mere prøver at sælge hunde anonymt nu og via andre pga den megen dårlige omtale

Kommentér på:
Gruv mishandling afdækket i norge

Annonce