Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandogs...
  • #1   11. jun 2008 Så længe der ikke er hverken pit eller tosa i er de lovlige smiley

• #2   11. jun 2008 Bandogs?? er det en betegnelse for en speciel krydsning af hunde?

• #3   11. jun 2008 Jeps smiley

• #5   11. jun 2008 Bandogs er et kryds mellem en bulldog (af enhver art) og en mastiff (også forskellige slags)

Så ja, de er lovlige så længe det ikke er pit der er i:-)

• #6   11. jun 2008 Tak Jeanette

• #7   11. jun 2008 De er lovlige...Det er kun Tosa og pit der er forbudt i DK.

• #8   11. jun 2008 Som jeg har forstået det er det som jeanette en blanding bulldog og Mastiff som er lavet med henblik på at få en arbejdshund. Og at der i gamle dage var pit i, men at det er avlet ud igen.

Men prøver at spørge Martin senere..

• #9   11. jun 2008 ok mange tak for hjælpen alle sammen!! vil prøve at høre dem i siger kender til dem!! det er den slags bandog hvor der er am. bull i!! ikke pitten!

• #10   11. jun 2008 Bandogs er en betegnelse fra gamle dages England. for lænke hunde(vagthunde.) Som ofte var blandinger af mastiff og andre store hunde racer. Så har du en stor blandings hund har du jo sådan set en Bandog!
    Det har jeg i hvert tilfælde læst et sted. Men hvad ved jeg?

• #11   11. jun 2008 1 en bandog er ikke en HUNDERACE men en betegning på en type af hund altså en arb brugs mastiff type af hund

2 der er noget som man kan kalde en rigtig og en forkert bandog men det består ikke i hvad slags hunde som er brugt men om det bare er blandings avl eller om det er hunde som er avlet true to type i mange gennerationer med brugs enskaber i øje mål

3 ja der er foirskellige typer af bandogs med forskellige typer af hunde som indgår men det som er og SKAL være for at det kan kaldes en bandog er at alle hundene i flere gennerationer bag ud er brugs hunde og er testet og beviste brugs hunde ud over det så skal hundene indeholde mindst 25% og højst 75% meget beskyttende mastiff hunde (som regl neo da det er den mest beskyttende og mest egne mastiff til opgaven) ud over det skal den inde holde minds 25% og højest 50 % mindre brugs hund (ud af bull and terrier typen) som kan være pitbull, amstaff, standart bulldog,EBT,SBT, irish staffy. ud over det så kan den indeholde en mindre % af andre typer af hunde i den mellem store molosser klasse som bully bulldog,ddb,bullmastiff,rotwiller,cc,presa og flere...
    alle hundene skal bare være bevist brugs hunde når det så er gjordt så skal der avles true to type i flere gennerationer (altså med lhunde som indeholder de % af hunde som lige den avler har valgt) og mod det mål som lige den avler vil have, det kan være ring sport, PP, weightpull, jagt osv men der SKAL være den røde tråd i avlen (brugs hund og masser af brugs test) og den skal tages MEGET SERIØST hvis den ikke er der så er det ikke en bandog men bare en BLANDINGS HUND...

og nu behøver det jo slet ikke at være pitbull i en bandog (laderlige skrøner for folk som ikke ved en skid)
    utrolig mange avler har haft brugt andre mindre brugs hunde i deres grund hunde, lige som at der da også er et par stykker som har brugt pitbull men slet ikke noget som helst krav at der skal være pitbull i...

swinford og som var den første som startede den her slags hunde samme med sin makker (libermann) de første par mix han lavede var med BULLTERRIER og han var mere ind tilfreds med det resultat han fik, men pga det var næsten umuligt i usa at finde brugs linier af bullterrier (lige som andre steder i verden) så skiftede han over til GAME PIT fra jack kelly (Bobtail Buddy) og derfor at der mange folk som hentyder til at det er en swinford bandog og at der er pit i den men 100% rigtigt så er der ikke nogle hunde tilbage fra swinford og liberman tid og heller ikke nogle hunde som har dem tilbage i deres linier...

men hvis folk bare siger bandog så er der rigtig tit hvor der ikke er noget som helst pitbull i dem der er mange seriøse avler rundt i verden der ikke bruger pitbull både i usa, australien,slovakiet,uk,africa samt mange ander steder.

feks
    steeltrap bandogs grund hunde består af neo/ambull (USA)

abc alert grund hunde består neo/ amstaff (australien)

NT sproting bandogs mastiff/bulldog (australien)

king galdiators grund hunde består af neo/bulldog (slovakiet)

lee robinson hans grundehunde har både GD/TOSA/ENGELSKMASTIF samt NEO, PITBULL og BULLDOG (USA platugle og dummernik og en pupy miller, ham der er linket til længer oppe)

Clinton hans grund hunde består også af NEO/AMBULL (syd africa)

og mange flere for slet ikke at talker om donovan hans bandogs har 9 forskellige hunde racer i sig

håber det besvarre nogle af de spørgsmål som er omkring den her type af hund ...

• #12   11. jun 2008 så kunne du alligevel ikke lade være;-) Kanon martin - tak.

• #13   13. jun 2008 nej jeg prøver virkelig at holde mig tilbage med at blande mig for meget i de forskellige tråde men nogle gange bliver jeg desværre nød til at dele lidt ud af min viden..

Kommentér på:
Bandogs...

Annonce