Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med hundetrailer søges.
  • #1   11. jun 2008 Jeg har en. Og ja det er nok noget af det bedste jeg har købt til mine hunde. Jeg har mine i hver deres rum. Carlo er en kylling så det gør noget. Han kan blive bange for en pose osv. Men traileren den hopper han glad i, og kommer glad ud igen. Tror de føler sig trykke i den. Så ja en rigtig god ting. Og bestemt et rum til hver hund i tilfælde af at man skulle køre galt eller lignende. Jeg har tre i min. Har kun brug for to, men det er rart at man kan havde en gæst med. Det bedste ved den er her om sommeren alt det sand fra når vi har været ude at bade kommer ikke i bilen. (0;

• #2   11. jun 2008 Hvordan ser jeres trailer ud?

• #3   11. jun 2008 Som TEAM FIGO siger... det er det bedste træk jeg har gjort, hundene elsker at køre i den og det er en god ting med et ekstra rum... til bagage en gæste hund osv.
    min er en WT-metal th4 plus, så har 4 rum...

http://www.kongeaatrailercenter.dk/

Kig efter trailere/hundetrailere

• #4   11. jun 2008 Min er en brandrup der er blevet bygget om. Med to rum omme bagi og et i siden. Et rum foran til forskellige ting. Prøver lige at se om jeg har et billede....

• #5   11. jun 2008 Øv jeg har desværre ikke et billede af den lige pt. Men nu er min jo også en ombygget en af slagsen. Den er ikke i træ, men stål. Eller hvad det hedder. Og så er der lavet en rampe op omme bagi til de to af rummene. Skal lige se om jeg kan finde et og så kan jeg sende det til dig....

• #6   11. jun 2008 Tak for jeres råd. Jeg behøver ikke et billede for jeg kan se at der er et rigt udvalg på nettet.

Er der noget vi skal være opmærksomme på hvis vi vælger den transport løsning?

• #7   11. jun 2008 vi har den høj med 3 rum fra kongeåenstrailercenter og det er den bedste investering vi har lavet... den koster godt 30.000, men hvad den koster, taber den nye bil til 300.000 hurtig i værdi, når hunden har gnavet lidt i sæder osv, så vi er super glade for vores....

• #8   11. jun 2008 Skal traileren være godkendt til dyretransport?

• #9   11. jun 2008 kirsten.... det ved jeg faktisk ikke... men jeg har da set hjemmelavede hundetrailer og vi fandt en noget billigere end hos kongeåens, men den var noget "pindet" idet og det ville vi ikke byde vores hunde.... men nu bliver jeg da også nysgerig smiley

Kommentér på:
Erfaring med hundetrailer søges.

Annonce