{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

"Virus" {{forumTopicSubject}}

Hej :o)

Er der noget der kender til den virus som er fundet i Køge området? Det er sikkert ikke kun i Køge området, men jeg læste at den var fundet der.

Af hvad jeg kan forstå er virus´en kommet pga ulovlig import af hunde, som ikke er blevet vaccineret. Nogle af symptomerne er blandet andet tynd mave, og opkast af vand lige efter indtagelse. Det skulle være en meget slem virus, som kan være livstruende.

Nu kommer jeg selv for Køge, og ville derfor godt vide om der var nogle der kendte til / har hørt om denne Virus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Virus"
  • #1   22. nov 2004 Yacine: du har ret - hørt om 7-8 tilfælde af de importerede hunde fra Polen.
    Så Theis - vær obs på din hund er vaccineret og hvis den skulle begynde at blive syg - så afsted til dyrlæge - de fleste ellers raske hunde kan heldigvis reddes.

• #2   22. nov 2004 Det er ca 14 dage siden jeg hørte det så mon de ikke har fået "ram" på alle de syge hunde?
    Ellers prøv at ringe til en dyrlæge i området og spørg - det kan da ikke koste noget.
    Ellers tror jeg Landbohøjskolen ved det.
    jeg bor 30 km syd for og her er ikke alarm.

mvh K

• #3   24. nov 2004 tak for alle kommentarerne ... ja det er med at være obs på hvordan den "lille" hund har det.

Karina H. det lyder som en god ide, han må da kunne fortælle lidt om den :o)

Men tak til alle indtil videre!

Kommentér på:
"Virus"

Annonce