6.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Arg han ligger sig ned når vi går tur Arg han ligger sig ned når vi går tur

Håber der er nogen der kan hjælpe, får er ved at få grå hår...

Når bailey og jeg er ude og går tur, og er på vej tilbage, er han begyndt at ligge sig ned lige inden vi kommer hjem!! altså helt ned også med hovedet, og lige meget hvad jeg gør og frister med rejser han sig ikke....når jeg så går hen til ham, ruller han om på ryggen og vil nysses...
Nogen der har prøvet det....nogle gange har jeg stået med ham i op til et kvarter....

det er både efter laaaaange tur og de små tur...

Hvad kan det være?? kender nogen til det her???

HJÆLP

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arg han ligger sig ned når vi går tur
  • #1   15. jun 2008 hehe ej hvor pudsigt:-)

• #2   15. jun 2008 loca gjorde det en overgang. og det er så enkelt hun vil ikke hjem.

enten så stopper hun op, og vil ikke gå.
    eller det "nye" er at hun sætter farten op, og trækker udad, væk fra døren,.<
    så ved min er det så enkelt, at hun ikke har fået det ud af turen hun skulle..

bare husk at hvis du nusser ham når du går tilbage, roser du for hans opførsel

når loca er stoppet op, eller jeg har kunne mærke hun ville, så har jeg trækket hende til mig, ellers går jeg, så hun ikk har noget valg end at gå med, og ja det kræver trækken, 4gange med ordet, - drop det . så nu det blevet en komando, og når hun stiller sig op på den måde, så det bare komandoen og så går hun igen

lige for at opsumere, så når du kan mærke eller se på ham han er ved at overveje at ligge sig, så distraher ham, leg og løb, så han ikke får det ud af det han vil smiley

• #3   15. jun 2008 ohhh er det en hvalp vi snakker om?

• #4   15. jun 2008 nej han er lige knap og nap et år:-) så en teenager:-) for fulde gardiner....hahah

• #5   15. jun 2008 det ikk noget med han hopper ned i playbow, og derefter ligger sig?

• #6   15. jun 2008 nej det starter med at han sætter sig, og når man så vender sig om får at se hvor han bliver af ligger han sig helt ned til jorden...
    men tror det er en form for leg for ham, for at se sin mor te sig åndsvagt i forsøg på at lokke ham med ind....naboerne har i hvert fald fået nogle billige grin på min bekostning:-) haha

• #7   15. jun 2008 du skal fange ham inden han sætter sig, og forsøge at fange ham med leg,.. hvis det ikk hjælper, vil jeg næsten anbefale det jeg har gjort med loca, når jeg siger trække mener jeg jo ikke at jeg står med snoren snørret rundt om en lygtepæl en fod på pælen og så trækker.

jeg trækker det der er nødvendigt for at hun følger med, så bliver hun rost og får godbid når hun går smiley

det har stoppet det her smiley

• #8   15. jun 2008 Gimle gjorde det samme da han var mindre. og det var et bestemt sted altid, ca 300 m inden vi var hjemme. så begyndte jeg bare 400 m hjemmefra at løbe og lege og det synes han var sjovt, så nu gør han det ikk mere

• #9   15. jun 2008 rikke - nemlig smiley det var det jeg prøvede at forklare smiley den virkede ved loca et godt stykke tid men så lurede hun mig

• #10   15. jun 2008 ja der er jo ikke andet for end at jeg må prøve mig frem:-)

tak for alle de gode tips:-)

• #11   17. jun 2008 hej julie hvor gammel er din hund .

• #12   18. jun 2008 Han er næsten 10 mdr:-)

• Annemarie C
    Annemarie C Tilmeldt:
    nov 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #13   9. jun 2021 Min Valp på 10 måneder er begyndt når vi går tur ligger hun sig ned og vil ikke gå hvor meget jeg end prøver hun elsker at gå tur men er blevet trals at gå med da hun ligger sig

Kommentér på:
Arg han ligger sig ned når vi går tur

Annonce