{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Prisen på labbere {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele min lommefilosofi med jer ;D
Synes det er sjovt som prisen varierer på labbere alt efter hvilken landsdel de befinder sig i.

Har kig på to kuld hvor begge forældre er premierede og har bestået markprøver. Forældrene har samme HD status mv.
Men det ene kuld koster 6500,00 og det ander 8000,00 ligeud.

Udbud og efterspørgsel i pågældende landsdel..? eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prisen på labbere
  • #1   19. jun 2008 Er det ikke meget normalt det svinger lidt, der er vel ingen faste priser på racer, eller det burde der ikke være, da man jo ikke må aftale priser *G*

• #2   19. jun 2008 Rene,
    jojo da, det skulle jeg også mene smiley Synes bare det er sjovt at det - i dette tilfælde - afhænger af landsdel. Størstedelen jeg har fundet på sjælland - primært fra vestsjælland og ned til Køge - koster 8000.00

Men kommer vi længere væk end det, falder prisen støt 8) Ihvertfald på de kuld jeg har kigget på smiley

• #3   19. jun 2008 Uuuh kommer du til Køge, så siger du altså til *s*

Men jo det svinger meget.. Det gør det også med mange andre ting..

• #4   19. jun 2008 jeg så nogle uden tavle til 2500 på et marked *g*

men ellers ved jeg ikke hvad priserne ligger på smiley

Det var i Markedet under broen (i Middelfart)

• #5   19. jun 2008 Jamen, sådan er det vist inden for alle racer - min fornemmelse er bare ikke at det er geografien der er toneangivende for hvad hvalpene koster. Det er jo opdrætter selv der sætter prisen - og det kan jo være de 2 opdrættere tilbyder forskellige ting, når de sælger hvalpe.

inden for min race (DdB) f.eks. medfølger der forskellige sundhedsundersøgelser osv. op gennem opvæksten, for opdrætters regning.

Lilly - tror ikke det handler om uden tavle.

• #6   19. jun 2008 Nu når vi har sat os lidt ind i de Franske Bulldogs, kan vi også se et mønster. Og det der tegner sig er at det ikke nødvendigvis er de dyreste der har de bedste linjer og det mest gennemtænkte forarbejde... Ved ikke om det også hænger sammen hos labberne, men desværre hænger pris og "kvalitet" ikke altid sammen... Desuden er der ikke nogen tydelig prisforskel på tværs af landet, dog er der forskel på prisen alt efter alderen på sælger/opdrætter!

• #7   19. jun 2008 Marianne & Kim - Snart med Ymer !,
    Hmm, det med alder kan der være noget om tror jeg. Jo yngre, jo dyrere 8)

Smydi,
    Jeps, det er med nummerplader. Og måske har du ret i de forskellige udbud... det er smart det med sundhedsundersøgelserne!

Tina P,
    Mange tak for oplysningen smiley Vi prøver dog at få en hvalp fra sjælland først ^__^

• #8   19. jun 2008 jeg har købt vores lab for snart 4 år sidden på lolland og der gav vi 6000 kr for ham....
    men jeg har set andre steder hvor hanhunde bliver solgt for 6000kr og tæver bliver solgt for 7000kr...men det går sådan lidt op og ned i øjeblikket syndes jeg...

Kommentér på:
Prisen på labbere

Annonce