617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

afvisning af hund på HG afvisning af hund på HG

jeg kan ikke forstå hvordan man kan afvise en hund hvis der er billeder og beskrivelse af hunden og det virker til alle genneralle betingelser er overholdt.. står der ikke ALLE HUNDE ER VELKOMMEN. hunde bliver afvist, og folk uden hunde kommer ind???
jeg forstår det ikke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvisning af hund på HG
  • #1   20. jun 2008 Jeg ved ikke hvilken hund der er tale om men årsagerne kunne være følgende:

Hunden er ikke lovlig (oftest er der så tale om en rednose pit)

Billederne er meget slørede eller viser ikke hunden tydeligt

Flere hunde på samme profil

Ingen/næsten ingen tekst

• #2   20. jun 2008 det her var en D/S gårdhund... men der er tit nogen der afviser en hund hvor jeg ikke kan se grunden, nogen har fine billeder og fin tekst. vores Angie fik også afvisninger selv om der var gode billeder og tekst..
    kan da forstå hvis der ikke er nogen hund at man afviser

• #3   20. jun 2008 Rikke B, alle kan jo oprette en profil her uden hund, det skal man ikke stemmes ind for;-)

• #4   20. jun 2008 men det var jo ikke kun lige din hund i dag. og det var jo bare et spørgsmål

• #5   20. jun 2008 Jeg nåede slet ikke at se den, med det sker tit for mig..:-)))
    jeg plejer dog også at afvise hvis billederne er helt utydelige, eller hvis der kun er 1 billed og næsten ingen tekst.
    Men omvendt kan jeg godt byde velkommen selvom der kun er 1 godt billed og noget tekst, ofte har folk jo lige fået hunden og så er det jo meget naturligt at de ikke lige ligger inde med et par hundrede billeder at vælge fra.

• #6   20. jun 2008 jeg kan godt forstå at dem der opretter en hund, hvor der 1-2 billeder og hvor der næsten ikke er noget tekst bliver afvist. nogen skriver godt nok (der kommer flere billeder og mere tekst når vi får hunden hjem)
    jeg synes bare man skal vente til man får hunden hjem så.

• #7   20. jun 2008 Jeg vil heller ikke afvise p.g.a. dårlige billeder. Har selv i perioder kun haft mulighed for at tage billeder med telefonen i lav opløsning, så det har jeg fuld forståelse for.
    Tror de fleste, når de kommer ind på HG, gerne vil sætte flere og bedre billeder på, så jeg synes alle skal have en chance.
    De eneste jeg stemmer ud er: tydeligt ulovlige hunde, andres hunde end den der opretter profilen (falske profiler) hvis det er gennemskueligt, og så self. hvis nogen prøver at oprette en hest, kat eller andre dyr.

Kommentér på:
afvisning af hund på HG

Annonce