{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Cillit Bang - HASTER {{forumTopicSubject}}

Hej

Min hund har lige smagt på noget Cillit Bang (slikkede 1 gang på en klat). Jeg har givet hende mælk. Ringede til dyrlægen for at høre hvad jeg ellers skulle gøre. Ham der tog telefonen sagde, at det koster 300 kr. at komme til at tale i tlf. med en dyrlæge. Derfor ville jeg lige høre jer først.. måske kan jeg slippe for at punge ud til dyrlægen.

Hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cillit Bang - HASTER
  • #1   22. jun 2008 Ring til en anden dyrlæge.... Vi kan da ringe gratis til vores!

• #3   22. jun 2008 Betale de 300,- og snak med en dyrlæge...
    Hvis det er giftigt/ætsende er det for sent når først symptomerne er der...*SS*
    Håber, at der ikke sker noget...((=:

• #4   22. jun 2008 Vi kan osse ringe gratis... ?
    Ja prøv en anden.

• #5   22. jun 2008 Jeg ville være ligeglad med hvad det kostede......!

Da vores gamle hund blev kørt ned en lørdag, blev de ved med i tlf at fortælle os hvad det ville koste, men spør lige hvor ligeglad vi var med det!

• #6   22. jun 2008 Jannie vil sgu da også også gerne betale de 300... men hvis nu nogle andre havde prøvet det og vidste der ikke skete noget, hvorfor så smide 300 efter en sludder for en sladder...

Jeg syntes du skal ringe til en anden dyrlæge (tror ikke ret mange tager penge for en telefon snak) og forhør dig hvad han siger....

• #8   22. jun 2008 Har ringet til en anden dyrlæge.
    Vi skal bare give hende mælk og holde øje med hende. Hun har jo kun lige smagt på det. Der er intet at se på hendes tunge. Dyrlægen mener ikke at Cillit Bang er så farligt.

Vi holder os skam heller ikke tilbage med at kontakte og betale dyrlægen. MEN.. at betale 300 kr. for at snakke i tlf. med dem.. det synes jeg er plat.

Tak til jer der foreslog at kontakte en anden dyrlæge. Havde jeg slet ikke tænkt på.. det skulle gå lidt hurtigt.

• #9   22. jun 2008 Rita D: lige præcis:)

• #10   22. jun 2008 God bedring ;o)

• #11   22. jun 2008 Jannie>> slevfølgelig.. men rent faktisk ved du vel ikke engang om hun har "smagt" det eller bare lige sat snuden i det... Så gør som dyrlægen siger... Hold øje med hende og bliver der noget så kontakt dem igen...

Der er sgu ingen grundt til at smide 300 kroner ud af vinduet for at få af vide at man skal give mælk og holde øje.... Syntes det er fint du spørger herinde.. Måske er folk ikke uddannede dyrlæger (Connie).. men mange har efterhånden prøvet en del med deres hunde...og man kan jo selv sortere i svarene... Nu sparede vi lige Jannie for 300kr for at fortælle hende at hun skulle prøve en anden dyrlæge..Hvor hun så har fået de råd af en "faglært" gratis...!

• #12   22. jun 2008 Rita:
    Nej.. jeg ved nemlig ikke om hun bare snuste til det, eller om hun smagte på det. Havde hun direkte drukket af det, så var vi fluks kørt til dyrlægen med hende.
    Nemlig.. jeg sparede 300 kr. fordi jeg spurgte til råds herinde.. og det skal I have tak for:)

• #13   22. jun 2008 Connie
    Jeg vil altså gerne lige gøre det HELT klart, at jeg gerne havde betalt de 300 kr. hvis det havde været mere alvorligt.
    Vi betaler skam ofte mange tusind kroner til dyrlægen pga. Futtes problemer med vækstlinierne.
    Der er INGEN der skal tro, at jeg prioriterer penge fremfor Futtes helbred.

• #14   22. jun 2008 Connie>> Tag dig dog sammen!

• #15   22. jun 2008 .. du synes først det er alvorligt nok til et dyrlægeopkald, men når det koster kroner kan du godt nøjes med det alvidende HG?

• #16   22. jun 2008 Åhhh - alt den fjentlighed ! Ja Janni gjorde en fejl ! Det ved vi alle ! Men tror i ikke hun HAR forstået det nu ? I sådan en situation kommer man op og køre og laver fejl ! Jeg tror hun og andre nu ved at der er FLERE dyrlæger !!! Så hold nu op med alt det der !!

• #17   22. jun 2008 Lille My - og det er fair connie skal trynes fordi hun pointerer at pigen burde have fortsat sit opkald?

konen har jo ret.. jaja, hun har lidt af en uheldig måde at formulere sig på, men jeg kan da se hun har skrevet at det var forkert formuleret?

• #18   22. jun 2008 Nina.. prøv lige at læse alle mine indlæg inden du svarer sådan der.

Lille-My: hvorfor mener du at jeg lavede en fejl?

Jeg mener da selv at jeg har handlet ansvarligt og fornuftigt. Havde I ikke svaret indenfor 5 minutter, så havde jeg ringet til dyrlægen. Kan ikke forstå at det er en fejl at spare 300 kr.

• #19   22. jun 2008 Så er der vist heller ikke flere skarpe knive tilbage i skuffen ! !

Jannie - godt du fik fat i dr. dr smiley

• #20   22. jun 2008 Tak Pia.. du forstår mig åbenbart:)

• #21   22. jun 2008 Jannie - Jeg faldt såmen bare lige over hvordan connie skulle trynes for at sige noget flere andre også pointerer..

jeg venter på samme behandling? mit er mere hensigtsmæssigt formuleret, men meningen er den samme..

• #22   22. jun 2008 Nina ".. du synes først det er alvorligt nok til et dyrlægeopkald, men når det koster kroner kan du godt nøjes med det alvidende HG?"

Du får det bare til at lyde som om, at jeg prioriterer penge fremfor Futtes helbred.

• #23   22. jun 2008 Jannie - "Du får det bare til at lyde som om, at jeg prioriterer penge fremfor Futtes helbred. " - Nu var du jo allerede så klog at give hende mælk, inden du ringede til dr. dyr, og fik samme svar.

Så jeg ville ikke tænke mere over denne tråd smiley

• #24   22. jun 2008 Nej - jeg mener ikke NOGEN herinde skal trynes - i nogen som helst tråde ! Ja kunne godt se at hun var ked af den måde hun formulerede sig på og så er den S*** vidst også ude af verden !

Jeg synes du handlede forkert da du ikke vidste om din hund rent faktisk havde fået noget af det farlige stads ned i maven - Jeg ved at jeg ikke ville tænke to gange havde det være mig ! Men det er da rart at du sparrede de penge ! Ingen tvivl om det ! Men måske kunne de sparrede 300kr havde kostet dig din hund !

• #25   22. jun 2008 Næææh Jannie, det klarer du selv såmen..

Jeg mener bare, at du vælger at lægge røret på for lige at oprette en tråd og spørge her..

Rita siger så, at hun mener det er fordi vi hundeejere har prøvet så meget med vores hunde, og man jo kan sortere i svarne.. Helt bestemt !
    - Men når det handler om indtagelse af gift kan jeg altså ikke se fornuften i at "sortere i svarne"... En forkert sortering og hunden kan dø... Knap så fedt..

Der er tider hvor man ringer til dyrlægen - og der er tider hvor man kan spørge "de dødelige" til råds..

I min verden er indtagelse af gift ikke en af gangene hvor man lige spørger på nettet først..

Som dorthe, og flere andre, pointerer - skidtet er ætsende og stærkt.. mennesker på ikke engang få det på huden =/

• #26   22. jun 2008 Ja ja.. jeg mener stadig at jeg handlede ansvarligt og fornuftigt.

Gider ikke spilde mere at min søndag på at skulle forsvare det.

• #27   22. jun 2008 lidt forsent ud e men min hund har haft gang i wc rens, glas han har bidt i 1000 stykker, sprinkler væske, batterier osv osv, så tror ikk din lille mus dør af et slik cilitbang..

har os ringet t dyrelægen hver gang, d r enten fredag aften eller søndag morgen han har lavet de ting;:) har aldrig skulle betale..

• #28   22. jun 2008 Malou:
    Han har da smagt på lidt af hvert hva:)
    Hvad har dyrlægen rådet dig til at gøre de gange det er sket?

• #29   22. jun 2008 Jeg har aldrig hørt at man skal betale for at tale i tlf med en dyrlæge, det er da lidt vildt syntes jeg.
    Men godt du fik fat i en anden dyrlæge og held og lykke med vovsen :o)

Mange weekend hilsner fra Ina.

• #30   22. jun 2008 :oO Hold da OP Connie - har du fået begge ben bagvendt ud af fuglekassen her til morgen !? Det var da F*****s til sur mine....

• #31   22. jun 2008 Mange tak Ina:)
    Futte har det rigtig godt.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 35
    #32   22. jun 2008 Hvordan er dunken mærket ? Skriv evt. lige R og S sætninger hvis der er sådan noget på.

• #33   22. jun 2008 Der står desværre absolut intet om, hvad det indeholder..

• #34   22. jun 2008 jeg ringede også til dyrlægevagten en aften jeg tabte en af mine piller på gulvet, og fimze var hurtigere end mig, der fik jeg også at vide at det kostede 300 for en tlf. konsultation, men jeg har dog aldrig fået en regning;-) det er nok 3 mdr. siden nu, så håber da at han har glemt det:-)

• #35   22. jun 2008 Hmm.. siger de det mon bare for at slippe for useriøse henvendelser?

Kommentér på:
Cillit Bang - HASTER

Annonce