{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

massør eller akupunktur. {{forumTopicSubject}}

Min hund har i weekenden fået en diskoskolaps (staves) og jeg vil derfor høre om der er nogen der kender en hunde massør eller en akupunktur. da det muligvis kan hjælpe... jeg bor i midt jylland, og pga diskoskolapsen skal vi helst ikke køre flere timer efter det, da han ikke rigtig kan finde sig til rette i bilen. jeg håber nogen kan hjælpe gerne med tlf, hjemmesider, adresser eller lignende..
vi bor i herning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  massør eller akupunktur.
  • #1   23. jun 2008 Hverken akupunktur eller massage kan få prolapsen på plads igen.
    Begge dele kan smertelindre de muskler, som bliver opspændt omkring stedet.

Jeg er akupunktør og benytter også massage til mine patienter. Min erfaring er, at det virker lige godt, men at det gør mere ondt på patienterne og der skal arbejdes meget mere med massage end med akupunktur for at opnå den samme grad af smertelindring.

• #2   23. jun 2008 I øvrigt - man skal være dyrlæge for at give hunde akupunktur, så det er en sådan, du skal finde ;o)

• #3   23. jun 2008 min dyrelæge kendte ingen massør, det med akupunktur har jeg selv søgt mig frem til. men dyrelægen sagde at massage kunne hjælpe..
    gh, kvinde : nu du er akupunktur hvad vil du så anbefale.?

• #4   23. jun 2008 ok ch, kvinde kom lige til at læse lidt langsommere, og lidt mere korrekt, kan se du anbefaler akupunktur.

• #5   23. jun 2008 Ja, det ville jeg vælge...
    Eller både og...

• #6   23. jun 2008 undskyld jeg er lidt langsom i optrækket, har ikke sovet en nat igennem siden fredags.. hvad mener du med både og, er det at massage og akupunktur skal suplere hinanden.?

forresten er du akupunktør på hunde eller mennesker?

• #7   23. jun 2008 Jeg er på mennesker ;o)

Massage og akupunktør KAN supplere hinanden effektivt.. Det skal ikke ;o)

• #9   23. jun 2008 ok tak ch, så har jeg lidt mere at gå ud fra. jeg har taget fri imorgen og onsdag, så det skal jo gå lidt tjept hvis jeg skal have en tid.. kæresten har taget fri torsdag og fredag, men han er ikke så vild med at skulle have ham med nogle steder i den tilstand han er i... også syntes jeg også det ville være rart hvis det blev snart.
    men jeg har fundet en i silkeborg, så jeg har et sted og ringe hen imorgen. desværre har jeg ikke rigtig kunne finde andre. men måske han kan henvise til nogen. min egen dyrelæge kender nemlig ikke nogen..

Kommentér på:
massør eller akupunktur.

Annonce