{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Eurasieren Nova {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen...

så er der kun 14 dage til at vi skal hente Nova.. I kan tro vi Glæder os... Vi var nede og møde hende i søndags og hun er bare skøn...

Jeg er ret spændt på hendes først tid hos os.. vi har jo tre katte.. så det blir meget spændene...

Jeg modtager hjertens gerne råd om prægning det først stykke tid hvor hurtigt man skal gå frem og den slags..

Planen er at vi til August skal gå til Hvalpe motivation, men jeg vil jo gerne give det lille myr en rigtig god start inden da.

Jeg har Oprettet Nova med lidt billeder så i kan jo Droppe forbi hende hvis i har lyst.

Naja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eurasieren Nova
  • #1   26. jun 2008 (link fjernet)

(link fjernet)

http://www.dansk-kennel-klub.dk/828

http://www.hundeleksikon.dk/

(link fjernet)

Her er lidt sider der er gode til gennemlæsning, og de sidste to er gode at have under foretrukne smiley

Tillykke med Nova smiley

• #2   26. jun 2008 Tusinde tak Tanja..

• #3   26. jun 2008 Min erfaring med hvalp og katte er: lad dem finde ud af det selv, du/i skal selvfølgelig være til stede, så kattene ikke er for voldsomme eller omvendt. Men lad dem finde ud af det sammen. Det er i alle de gange jeg har haft hvalpe virket. Hvis du tager det roligt, og ikke ignorerer kattene, nu der er kommet en lille uldtot til, så går det.

Pøj pøj med det.

• #5   26. jun 2008 Jeg er er også fortrøstnings fuld med hensyn til sammenføringen, mine katte er på ingen måde "aggrasive", jeg kunne ikke i min vildeste fantasi se nogen af den hverken bide eller kradse...

Men man kan jo aldrig vide...

og jeg vil selvfølgelig være der med et åbent øje og jeg kunne aldrig finde på at tilside sætte mine katte fordi vi får en hund... De vil få lige så meget Loving som de plejer.. jeg har nemlige rigtligt at dele ud af...;-)

Skal jeg bare lade dem møde med det samme eller skal jeg lige lade Nova se sit nye hjem an et par timer inden hun møder kattene...??

• #6   26. jun 2008 Jeg har prøvet begge dele. Og begge gange er det gået godt.
    Men jeg ville lade Nove komme ind, snuse rundt i sit nye hjem. Husk på det er en meget forvirrende dag for hende. Når hun så er faldet til ro, og måske er blevet træt eller sover, ville jeg åbne døren til kattene og lade dem komme stille og roligt ud af sig selv. De kan med det samme lugte at der er noget nyt i huset. Hvis det værste skulle ske, at kattene bliver skræmte og langer ud, hvis Nova nu bare bliver helt wow katte, dem skal jeg knus kramme nu. Så ville jeg tage nova,og samtidig lave en knurre lyd, hvilket hvalpens mor også gør i naturen. Det er bare for at fortælle at det må du ikke.
    Efter knurren ville jeg prøve om jeg kunne aktivere hende med noget andet.

Sofus mødte mine 3 katte da han var i drømmeland. De snusede til ham mens han sov. Han vågnede ved at den ene slikkede hans øre, han sprang op og skulle bare knus kramme hende. Det blev for meget for hende, og jeg flyttede Sofus, så katten havde mulighed for at komme væk. Jeg lavede knurrelyden, og Sofus så op på mig, og det var skisme som om han forstod, for hver gang han sprang hen mod dem alt for voldsomt, knurrede jeg og han stoppede op. ( ved det lyder tosset)

En anden ting jeg har gjort, er at kattene har ikke fået lov til at komme ud 1 -2 dage efter hunden er kommet. Det er fordi hvis de nu bliver fornærmet, og søger væk, for det lorte holel har skaffet mig en plageånd på nakken.
    Kender nogen der har prøvet det, og katten flyttede ind hos naboen.

Spørgsmål så spørg bare. Jeg har efterhånden prøvet det med hvalpe og katte en del gange.

• #7   26. jun 2008 Joan Tusinde tak for dine Råd...

Mine katte kan IKKE komme længre end min have da den er hegnet ind.. så det kommer heldigvis ikke til at blive noget problem...

Jeg tror meget det er med at hører en masse råd for alle har forskellige erfaringer og så er det med at snappe til sig af de ting man synes kunne passe ind.... Vi er jo alle forskellige..

Jeg tror at det er en god ide lige at lade nova blive bekendt med stuen og køkkenet inden kattene kommer rendene....
    Kattene har jo den fordel hjemme hos os at de har en masse ting de kan hoppe op på hvis det blir for "voldsomt" og der er også en lukket dør med kattelem hvor Nova ikke vil kunne følge efter dem...

Ihhh hvor jeg glæder mig....

Kommentér på:
Eurasieren Nova

Annonce