{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Body cooler
  • #1   26. jun 2008 Til hunden?? for så følger jeg lige med :o)

• #2   26. jun 2008 Jeg har to stk..

De er rigtigt gode - hvis ellers mine kræ gad bruge dem. Men de kan virkelig ikke lide at ligge på dem, og så er man jo lige vidt..

• #3   26. jun 2008 Bailey

Ja de er til hunden.. Finder lige lidt tekst om dem..

Body Colleren består af små lommer som indholder et specielt fugtabsorberende granulat
    Læg body cooleren i vand i 20-30min. men ikke over 30 min.
    Når granulatet kommer i kontakt med vand, vil granulatet vokse til en geleagtig substan som kan holde Body Cooleren kølig, afhængigt af ydre påvirkninge i 1-4 dage
    Et godt produkt altid at have ved hånden når det er rigtig varmt i vejret
    Yderliger køling
    Hvis du placere Body cooleren i frysere, eller i køleskabet kan køle effekten ændres hurtigt.
    Hvis den placeres i fryseren, sklayderstoffet være tørt inden frysning og den bør fryses ned i en plastik pose.
    Når den andvendes efter nedfrysning, lægges et håndklæde omkring den for at undgå hud skader
    Når den har været i brug et par dage, kan man tilføre ekstra fugtighed, ved at lægge den i vand i ca. 3 minutter
    Sikkerhed:
    Granulatet er naturligvis ikke giftigt og komplet sikkert for din hund
    Vask:
    Kan håndvaskes i mild sæbe
    Tørring:
    Body Cooleren skal hængtørre, da den eller kan danne meldug
    Mål 51x76cm

• #4   26. jun 2008 Søg på emnet ...

Der er en tråd herinde der måske er en lille måned gammel om en der har købt sådan et køletæppe MEGET billigere fra USA over nettet end man kan få dem her i Dk. For her er de dælme dyre !!!

Men du skal være opmærksom på at det langtfra er alle hunde som frivilligt vil ligge på tæppet.. Har hørt flere hvis hunde ikke kan li' at ligge der...

• #6   26. jun 2008 Jeg overvejede dem også men så de kostede 875 kr!
    Men jeg tjekker dalige den amerikanske side

• #7   26. jun 2008 Charlotte - Det må ha' været dig der lavede den tråd jeg tænkte på ikk' ?!
    Du havde købt den i medium men den var mindre end du havde regnet med så du kunne ligeså godt gå af med den igen, fordi at vapsen ikke gad at ligge på den ?! ....

Kommentér på:
Body cooler

Annonce