467 visninger
|
Oprettet:
Body cooler {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg overvejer at anskaffe mig en Body cooler, sådan en kølemåtte...
Er der nogen der har erfaringer med disse?
Håber nogen kan gøre mig lidt klogere... :o)
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
De er rigtigt gode - hvis ellers mine kræ gad bruge dem. Men de kan virkelig ikke lide at ligge på dem, og så er man jo lige vidt..
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
Ja de er til hunden.. Finder lige lidt tekst om dem..
Body Colleren består af små lommer som indholder et specielt fugtabsorberende granulat
Læg body cooleren i vand i 20-30min. men ikke over 30 min.
Når granulatet kommer i kontakt med vand, vil granulatet vokse til en geleagtig substan som kan holde Body Cooleren kølig, afhængigt af ydre påvirkninge i 1-4 dage
Et godt produkt altid at have ved hånden når det er rigtig varmt i vejret
Yderliger køling
Hvis du placere Body cooleren i frysere, eller i køleskabet kan køle effekten ændres hurtigt.
Hvis den placeres i fryseren, sklayderstoffet være tørt inden frysning og den bør fryses ned i en plastik pose.
Når den andvendes efter nedfrysning, lægges et håndklæde omkring den for at undgå hud skader
Når den har været i brug et par dage, kan man tilføre ekstra fugtighed, ved at lægge den i vand i ca. 3 minutter
Sikkerhed:
Granulatet er naturligvis ikke giftigt og komplet sikkert for din hund
Vask:
Kan håndvaskes i mild sæbe
Tørring:
Body Cooleren skal hængtørre, da den eller kan danne meldug
Mål 51x76cm
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Der er en tråd herinde der måske er en lille måned gammel om en der har købt sådan et køletæppe MEGET billigere fra USA over nettet end man kan få dem her i Dk. For her er de dælme dyre !!!
Men du skal være opmærksom på at det langtfra er alle hunde som frivilligt vil ligge på tæppet.. Har hørt flere hvis hunde ikke kan li' at ligge der...
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.811
Men jeg tjekker dalige den amerikanske side
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Du havde købt den i medium men den var mindre end du havde regnet med så du kunne ligeså godt gå af med den igen, fordi at vapsen ikke gad at ligge på den ?! ....
Body cooler