953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Racen Shih Tzu Racen Shih Tzu

Min søster har købt en Shih Tzu.
Den har en forkærlighed til at spise sin egen afføring.

Noa har aldrig rørt sine egne efterladenskaber så jeg har lidt svært ved at rådføre hende.

Hun har haft fat på hendes opdrætter ang. problemet.
Hendes opdrætter vidste ikke lige hvorfor hendes Shih Tzu spiser det og kunne heller ikke give hende råd til at få det stoppet.

Er der nogen af jer med racen Shih Tzu der har døjet med lignede problem.
Hvad gjorde I for at komme problemet til livs....?!?!?

Gode råd til at få det stoppet tages imod med kyshånd..:))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racen Shih Tzu
  • #1   27. jun 2008 Der er mange forskellige racer hvor hunden begynder at spise sin egen lort, har hørt fra andre at det skulle være effektivt at gi hunden Ananas, for så bliver dens lort syrlig, og den mister interessen for lorten...

• #2   27. jun 2008 Tak Anne-Louise:)).

• #3   27. jun 2008 Eva....Jeg læste godt i en anden tråd om det råd med ananas, men var lidt rådvild om det også gjalt når de spiste deres egen afføring. For den tråd jeg så omhandlede hunde der spiste andre dyrs afførring.
    - Vil straks videregive det råd til min søster.

Tusinde tak for hjælpen.

• #4   27. jun 2008 Anne-Loiuse.....

Jeg har anbefalet min søster at google det problem........men IT er desværre ikke min søsters stærke side.
    Så besluttede mig for at hører om nogen af jer her på HG havde et godt råd til hende, da jeg ikke selv har det problem med Noa.

• #5   27. jun 2008 MK.....Jow længere er den jo ikke.
    Men det var så ikke lige det råd jeg eftersøgte...*GGG*

• #6   27. jun 2008 Vil nu give ..MK... ret...... det må ski da være nemmest at fjerne lorten, så den ikke kan æde den....... for jeg går da ud fra ALLE har hundeposer...:O)

• #8   27. jun 2008 *NITTIB* *Lasse nu med Lillesøster* *...........Er af præsis samme holdning og jeg fjerner ALTID Noa's efterladenskaber.
    Hvor vidt min søster gør kan jeg ikke udtale mig om - kan jo KUN håbe at hun rydder op efter hendes hund.

Var mere det at hun spurgte mig om jeg vidste hvorfor den ville æde sin egen afføring og jeg måtte melde pas til hende.
    Sagde google det hvilket hun så ikke har gjort pga IT ikke er hendes stærke side så jeg besluttede mig for at "hjælpe" hende via I andre HG bruger.
    Om I havde haft samme problem og udover at skynde sig at fjerne efterladenskaben inden hunden fik den ædt om I havde andre tiltag som kunne gøre at den mistede interessen.
    Her kom den med ananas så ind i billedet og det råd har jeg sendt hende pr. sms.

• #9   27. jun 2008 Charlotte F............dit svar "mange små hunde spiser deres eget afføring for at ryde op efter dem selv, så andre "rovdyr" ikke finder dem". Vil jeg informere min kære søster om.

• #10   27. jun 2008 Tak for hjælpen til I forskellige..:))

• #12   27. jun 2008 Malene......Dette er netop en Shih Tzu tæve hvalp.
    Jeg har godt læst at der er mange hvalpe der gør det så det var heller ikke som sådan myntet på racen Shih Tzu.
    Efterlyste blot råd til at få det stoppet og vil videregive rådet om ananas. :))

Tak for hjælpen :))

• #13   27. jun 2008 Hejsa

det er ik fordi det er racen Shih tzu der spiser sin egen afføring. Det ka alle hunde gøre.

Jeg hørt i et program om hunde, at grunden til det ku være fordi afføringen lugter meget af dens mad, og derved æder den det fordi hunden tror det er mad

Jeg mener man skulle give sin hund noget andet mad istedet for (prøv ring og hør dr. mand han ved det helt sikkert.) det er noget med indhold i foderet

• #15   27. jun 2008 Christina & Malene......Rådet med ananas er videregivet og evt kontakte hendes dyrlæge.
    De har med garanti hørt det ? 1 mill gange tidligere..:))

Tak for hjælpen. c",)

• #16   27. jun 2008 jeg har også hørt det med Ananas fra en veninde der har prøvet hendes hunde får et par små stykker hver morgen og det har hjulpet

• #17   27. jun 2008 Jeg har en Shih Tzu,som også åd hans egne lorte og kattelort.(Mums)
    Både i haven og når vi gik tur-hvis jeg ikke lige var opmærksom. Men kan kun sige,at det heldigvis går over med alderen.

• #18   27. jun 2008 Jeg formoder at dåse ananas er ligeså godt som frisk ananas...?!?!?

• yvonne j
    yvonne j Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 1
    #19   2. okt 2008 Hej..
    Jeg har ligeledes det samme problem.. Min shih Tzu er nu 12 uger.
    Jeg er blevet anbefalet ølgær tabbelet 1 daglig. Jeg syntes det har hjulpet samtidig hver gang han er færdig roser jeg ham meget så han hurtig glemmer hvad han har gjort så jeg kan fjerne det med det samme..
    mvh. yvonne/loui

Kommentér på:
Racen Shih Tzu

Annonce