{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Stress og tis {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den uheldige situation at vi er gået fra hinanden efter 8½ år, vi har 2 hunde sammen - 3 år gamle.

Nu er jeg så flyttet hjem til mine forældre og kan ikke have hundene, da min mor ikke må have hund pga sit arbejde. Jeg er ikke klar til at bo alene endnu, så derfor er jeg kun sammen med hundene et par timer om dagen.

Min eks har lige fortalt at Aramis (mors hund) strinter op af sengen i den side hvor jeg sov, på hans tøj og op af sofaen.
Er det "trods" eller hvorfor gør han det? Det er rimelig ulækkert og han har kun set en gang at Aramis har tisset på sofaen. Men Aros har aldrig nogensinde tisset indenfor.

Aros stresser temmelig meget og er blevet "ustyrlig", hvad kan vi gøre ved det?

Det skal lige siges at opdrætteren har tilbudt at huse Aramis indtil jeg har et sted at bo, men jeg synes det er synd at han skal placeres i en "ny" flok for derefter at skulle være ene hund for første gang i sit liv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stress og tis
  • #2   28. jun 2008 Det er bare svært for min eks at være over ham hele tiden, for det meste er det når han er på arbejde. Hvor meget jeg end gerne ville, så kan jeg ikke gøre meget for hundene lige nu, da jeg ikke er stærk nok mentalt.

Han er begyndt at lukke døren til soveværelset for at undgå en seng fyldt med tis, men sofaen fortsætter han med. Og der er ikke mulighed for at lukke fra til stuen når han ikk er hjemme. Vi tænkte det måske kunne være fordi han kan lugte mig? Det er nemlig mine ting og de steder der var min "plads" han tisser på.

Håber det bliver bedre når jeg har fundet et sted at bo og han kan være hos mig.

Kommentér på:
Stress og tis

Annonce