Karelsk Bjørnehund som missemor? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har lige fået en killing, som blev født d. 22/6 :o)
Vi har sørget for at gemme den godt af vejen for min kareler Fifi (jagthund), men det lykkedes hende alligevel at få fat i den, og væk var den! :o/
Vi var sikker på at hun havde slået den ihjel, men vi undrede os over at der ingen spor var fra den!
Dagen efter sidder min svigermor så og snakker i fon, som Fifi kommer med killingen i munden, og spytter den ud på gulvet foran hende :o/
Den var helt våd, som om hun havde slikket på den...
Nogle der har et bud på, hvorfor hun ikke har slået den ihjel?
Kan hun bare have leget med den, eller kan hun havde passet den som sin egen unge?
Hun har haft hvalpe før, og hun var en god mor, og bar ofte rundt på hvalpene i munden...
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 446
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Min blanding gjorde det også da min kat fik killinger. Hun udviste virkelig yngelpleje-adfærd: hjalp missemor med at slikke de nyfødte killinger rene, og da de små begyndte at kravle lidt rundt, før de fik øjne, bar Keesha dem i munden tilbage til kassen og deres mor. Hun begyndte så også at lade dem die, og havde mælk i patterne, selvom hun aldrig har haft hvalpe.
Du kan se billederne inde på profilen.
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.186
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.480
Nej hvor sødt :o)
Ser virkelig sødt ud - dejligt med en sådan hund!
<b>*RonjaRøverdatter *</b>
Som jeg skriver, så troede vi at hun havde dræbt killingen...
Og jeg skriver også at vi gjorde hvad vi kunne, for at holde hende væk - er da godt klar over at en killing ikke må være væk fra sin mor....
Men nu er de låst inde på et værelse
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.480
Mange tak :o)
Karelsk Bjørnehund som missemor?