{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

farvel til izak idag {{forumTopicSubject}}

ikke for altid heldigvis, men for de næste 6 måneder og hvor føler jeg mig som en dårlig mor.
Da mig og min ekskæreste fik izak, var det noget vi havde overvejet rigtig længe og vi havde været et par steder for at se hunde og også researched meget på netttet og sådan. Da vi så havde bestilt ham, skete der dog det at jeg var blevet gravid og min ekskæreste mente at det var nok med et barn for nu. Desværre var barnet handicappet og jeg fik derfor en abort i 4. måned. Istedet for at prøve igen valgte vi så at få hunden. Hvalpene var næsten salgsklare så vi kunne stadig få den vi havde bestilt. Det skal lige siges at vi vestilte ham inden han overhovedet var blevet født. Vores forhold kunne desværre ikke holde til tabet af barnet og i sommers flyttede vi fra hinanden, men blev dog stsadig ved med at ses. Så skete det der ikke måtte ske at vi var uforsigtige og jeg blev gravid igen. Eksen ville ikke være med men jeg kunne bare ikke få en abort. Da jeg er bange for at der skal opstå et eller andet i graviditeten tør jeg ikke sætte mig til en husleje som jeg ikke kan betale alene med min SU. Så jeg er tvunget til at bo på værelse indtil jeg kan flytte til Jylland om et halvt år når studieåret er færdigt. Indtil da skal Izak så bo hos mine forældre og deres border. Men det er jo i den anden ende af landet og jeg har jo ikke råd til at komme og besøge ham hver weekend. Øv hvor jeg savner ham. Hvorfor skal det også være så besværligt at være hundeejer i København??
Nå men skulle lige af med min historie og ´man er jo nød til at fortælle det hele ellers kan folk jo godt få det forkerte indtryk.. Jeg har tre udfordringer som jeg skal af med hvis der er nogen der vil have dem.. Det bliver de sidste indtil vi er genforenet igen, da jeg tror jeg lige tager en lille pause med hundegalleriet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel til izak idag
Kommentér på:
farvel til izak idag

Annonce